Denvero

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

betaaldiensten stopzetten help!!

ald
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Zie ook dit standaard-topic over betaalde sms-diensten en content media services.

Weblink: http://forum.vodafone.nl/t5/Mobiel-Netwerk-en-Toestel/Betaalde-sms-of-internetdiensten/td-p/259354

In dat standaard-topic staat precies beschreven over hoe te handelen, bij dergelijke kwesties.
Je kunt bij Vodafone een verzoek indienen dat de aanbieder van dergelijke sms-diensten moet bewijzen dat jij je hebt aangemeld. Plus datum en tijdstip van die aanmelding. Doet de aanbieder dat wel. Dan heb je je aangemeld en zul je het verschuldigde bedrag moeten betalen.

Kan / doet de aanbieder van sms-diensten dit niet. Dan krijg je van Vodafone het betwiste bedrag vergoed. De bewijslast ligt dus bij de aanbieder die deze kosten via "Future target B V" en daarna via Vodafone op jouw rekening heeft gezet.

Overigens blijkt in ruim 99% van dit soort gevallen, dat er wel degelijk een aanmelding heeft plaats gevonden.

Veelal door op een button te drukken met één of andere fake-actie, waarmee je zogenaamd een prijs kon winnen.


Succes!

Netwerker

Bekijk in context

9 Reacties 9
Anonymous
Niet van toepassing
Ai, dat is inderdaad niet de bedoeling.
Content diensten worden meestal aangezet doordat je ergens je mobiele nummer invoert of ergens in een spelletje of website op akkoord klikt.
Je kunt dit stopzetten via www.payinfo.nl of via de klantenservice. Tevens raad ik je aan om het aan te kaarten via https://www.vodafone.nl/e-mail/
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Zie ook dit standaard-topic over betaalde sms-diensten en content media services.

Weblink: http://forum.vodafone.nl/t5/Mobiel-Netwerk-en-Toestel/Betaalde-sms-of-internetdiensten/td-p/259354

In dat standaard-topic staat precies beschreven over hoe te handelen, bij dergelijke kwesties.
Je kunt bij Vodafone een verzoek indienen dat de aanbieder van dergelijke sms-diensten moet bewijzen dat jij je hebt aangemeld. Plus datum en tijdstip van die aanmelding. Doet de aanbieder dat wel. Dan heb je je aangemeld en zul je het verschuldigde bedrag moeten betalen.

Kan / doet de aanbieder van sms-diensten dit niet. Dan krijg je van Vodafone het betwiste bedrag vergoed. De bewijslast ligt dus bij de aanbieder die deze kosten via "Future target B V" en daarna via Vodafone op jouw rekening heeft gezet.

Overigens blijkt in ruim 99% van dit soort gevallen, dat er wel degelijk een aanmelding heeft plaats gevonden.

Veelal door op een button te drukken met één of andere fake-actie, waarmee je zogenaamd een prijs kon winnen.


Succes!

Netwerker
Denvero
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt!

IK ga hier mee aan de slag!
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Denvero , is het gelukt de betaalde dienst stop te zetten, en de dienst bij Vodafone te melden via het formulier?
Denvero
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Jackie,

Yes, het is gelukt de betaling stop te zetten, en ik heb de melding doorgevoerd, ik ben erg benieuwd wat er mee gedaan wordt.

Bedankt voor de hulp!
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
, top, dan hoop ik natuurlijk op een positief bericht op je melding! 😄
mar55

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
zelfde probleem hier, controleer mijn rekeningen omdat ik opeens veel bij moet betalen, zit ik opeens in een betaaldienst!
VIP games weekly ?????
Ik meld me nooit ergens voor aan? Jullie advies gevolgd en geblokkeerd. Ben benieuw, zal mijn rekeningen voortaan maar zorgvuldig volgen 😞
Anonymous
Niet van toepassing
De nachtdiensten of reëel premium sms diensten worden vaak aangezet door in een spelletje, op een website of in een app zoals Facebook of bij een onderzoek je nummer in te vullen of akkoord de te klikken. Veel mensen hebben dit niet in de gaten wat ontiegelijk veel geld kost.
Vaak staat er in hele kleine letters de kosten bij.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic