Zie ook dit standaard-topic over betaalde sms-diensten en content media services.
Weblink:
http://forum.vodafone.nl/t5/Mobiel-Netwerk-en-Toestel/Betaalde-sms-of-internetdiensten/td-p/259354 In dat standaard-topic staat precies beschreven over hoe te handelen, bij dergelijke kwesties.
Je kunt bij Vodafone een verzoek indienen dat de aanbieder van dergelijke sms-diensten moet bewijzen dat jij je hebt aangemeld. Plus datum en tijdstip van die aanmelding. Doet de aanbieder dat wel. Dan heb je je aangemeld en zul je het verschuldigde bedrag moeten betalen.
Kan / doet de aanbieder van sms-diensten dit niet. Dan krijg je van Vodafone het betwiste bedrag vergoed. De bewijslast ligt dus bij de aanbieder die deze kosten via "Future target B V" en daarna via Vodafone op jouw rekening heeft gezet.
Overigens blijkt in ruim 99% van dit soort gevallen, dat er wel degelijk een aanmelding heeft plaats gevonden.
Veelal door op een button te drukken met één of andere fake-actie, waarmee je zogenaamd een prijs kon winnen.
Succes!
Netwerker