sp

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

bestelling

Ik heb op 8 juni, inmiddels 4 weken geleden, mijn abonnement verlengd met een nieuw toestel (order referentie: 90929722). Dit toestel is nog steeds niet geleverd en er loopt nu al 2 weken een onderzoek naar. Ik zit inmiddels een maand zonder telefoon aangezien mijn oude is gestolen. Telefonisch en via email krijg ik geen enkele informatie los over de status van mijn bestelling. De Track&Trace code van PostNL laat al 3 weken zien dat het pakket in het sorteercentrum ligt, dus dat gaat echt niet meer boven water komen. Ik verzoek jullie daarom z.s.m. een nieuw toestel op te sturen. Als dit niet binnen 5 werkdagen gebeurt voel ik mij genoodzaakt een klacht in te dienen bij de geschillencommissie.
3 Reacties 3
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey sp,

Door je vraag via het Q&A formulier in te sturen komt hij op het forum terecht. Via het forum kunnen we je niet helpen zonder persoonlijke gegevens te vragen. Ik raad je daarom aan om even via onze fb pagina zelf een privéberichtje te sturen.
kd1966

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou dat is vast niet toevallig. Ik doe verwoede pogingen een zakelijk abonnement af te sluiten. Dat lijkt een moeilijk te kunnen. Na een maand heb ik geprobeerd het abonnement te annuleren. Ook dat gaat niet. De bestelling blijft staan op "bestelling wordt verwerkt".
Vervolgens telefonisch een ander abonnement afgesloten, daar een bevestingsmail van ontvangen...een week later...er is niets te vinden in het systeem. Een klacht indienen heeft geen zin. Daar wordt niet op gereageerd.
Verkoopt Vodofone gebakken lucht???
kd1966

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja hoor.. een medewerker is er achter wat het 'probleem' is. Zijn collega heeft een offerte gemaakt in plaats van een bestelling. Vreemd ik heb nooit een offerte gevraagd of gezien. Gevolg ik moet nu wederom een aantal weken wachten op iets dat waarschijnlijk dat niet komt, vanwege een 'probleem'. "Excuses, en bedankt voor uw vertrouwen in Vodafone". Bedankt voor het excuus, maar vertrouwen heb ik niet in Vodafone.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic