roland67

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

bestelling

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachtenn.
ik zag dat het nieuwe tel al in gebruik is maar heb zowel de simkaart als de telefoon nog niet gehad.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi roland67
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Erg vervelend natuurlijk dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Ik weet niet hoe je deze hebt aangevraagd en of je nieuwe klant bent of niet. Er gaan altijd wel een aantal werkdagen overheen voordat het toestel wordt verzonden. Dit kan ook te maken hebben met de BKR en eventuele inkomstenlasten toets, wachtrij enz.

Zodra een toestel verstuurd wordt, ontvang je een track & trace code. Mocht je deze nog niet hebben of afvragen wanneer je deze binnen gaat krijgen dan kan je bellen met Vodafone via 0800-0560. Ze zijn daar van maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot en met 21:00 uur en op zaterdag van 09:30 uur tot en met 18:00 uur.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi roland67
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Erg vervelend natuurlijk dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Ik weet niet hoe je deze hebt aangevraagd en of je nieuwe klant bent of niet. Er gaan altijd wel een aantal werkdagen overheen voordat het toestel wordt verzonden. Dit kan ook te maken hebben met de BKR en eventuele inkomstenlasten toets, wachtrij enz.

Zodra een toestel verstuurd wordt, ontvang je een track & trace code. Mocht je deze nog niet hebben of afvragen wanneer je deze binnen gaat krijgen dan kan je bellen met Vodafone via 0800-0560. Ze zijn daar van maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot en met 21:00 uur en op zaterdag van 09:30 uur tot en met 18:00 uur.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic