Ik heb 9 augustus 2018 een bestelling gedaan voor een SIM only met nummerbehoud van mijn t-mobile prepaid, dit zou ingaan de 16e augustus
Nu zijn hier al problemen bij gekomen; ik heb nooit een SIM kaart ontvangen, hiervoor vorige week gebeld en er was ergens een fout in het systeem dus werd ik verzocht om naar een vodafone winkel te gaan om daar een SIM kaart te halen zodat zij daar mijn SIM konden activeren, het nummer zou namelijk 7.30 uur 's ochtends op 16 augustus overgaan van T-Mobile naar Vodafone
In de winkel aangekomen kreeg ik te horen dat het nog niet was overgegaan en ik pas weer terug kon komen als mijn T-mobile het niet meer deed
Ondertussen weer gebeld en alles zou geannuleerd worden, ik zou daar een bericht over krijgen en dan alles opnieuw moeten aanvragen
Nog steeds aan het wachten op dat bericht....
Ik word het nu een beetje zat, ik wil gewoon die SIM only, desnoods een nieuw nummer
Nu kan ik niks aanvragen vanwege een abonnement wat openstaat en ik niet eens kan gebruiken
Ik wil graag hier een snelle oplossing voor, want ik ga geen beltegoed halen voor een nummer wat misschien toch nog ergens kan worden afgesloten, dus ik kan nu niemand bereiken
bestelnummer: ****
Moderator edit: Bestelnummer verwijderd ivm privacy