NiekeR

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

bestelling vragen

Ik belde net om mijn bestelling te wijzigen en een medewerker heeft me opgehangen toen ik een paar minuten voor 8 belde. Op de site staat dat dit tot 21uur kan bellen voor bestellingen, maar ik zie nergens een nummer. Zijn ze hiervoor wel ergens bereikbaar? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @NiekeR 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Erg vervelend natuurlijk dat de lijn opeens is verbroken. Omdat de meeste mensen thuis zitten en helpen, kan het wel eens voorkomen dat de lijn niet lekker loopt. Geen excuus natuurlijk, maar tijdens al de Corona regels is het soms best vervelend met lijnen en klantenservice. 

Voor het bellen, of een chat starten, kan je kijken op deze pagina. Als er iemand aanwezig is dan kan je ook een chat starten, dat gaat net zo makkelijk en de verbinding is daar ook stabieler mee, mijn ervaring dan. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @NiekeR 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Erg vervelend natuurlijk dat de lijn opeens is verbroken. Omdat de meeste mensen thuis zitten en helpen, kan het wel eens voorkomen dat de lijn niet lekker loopt. Geen excuus natuurlijk, maar tijdens al de Corona regels is het soms best vervelend met lijnen en klantenservice. 

Voor het bellen, of een chat starten, kan je kijken op deze pagina. Als er iemand aanwezig is dan kan je ook een chat starten, dat gaat net zo makkelijk en de verbinding is daar ook stabieler mee, mijn ervaring dan. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic