Kaarap

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

bestelling retourneren

Ik heb een telefoon besteld maar wil toch graag een andere. 

Hoe doe ik dat. 

Heb hem 1 dag in huis nu

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Kaarap 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Niet tevreden, dat kan gebeuren. Ben je niet tevreden of klopt er iets niet? Dan kun je het pakket ruilen of retourneren. Hoe je dat doet, is afhankelijk van waar je besteld hebt. Ze storten het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug op je rekening.

Online of telefonische bestelling
Ga met het pakket naar een Vodafone winkel om het te ruilen of om je aankoop te annuleren. In de meeste gevallen kunnen ze je daar direct helpen.

In een Vodafone winkel geweest?
Heb je een abonnement, toestel of accessoire gekocht in de winkel? Dan kun je je aankoop daar binnen 14 dagen ruilen om te annuleren.


De kleine lettertjes

  • Beschadigde of incomplete artikelen kun je niet terugsturen
  • Als je met creditcard betaald hebt, kan je bank er langer over doen om het bedrag weer terug te boeken
  • Bij een remboursbetaling nemen we snel contact met je op voor je IBAN. Daardoor kan het wel iets langer duren voordat je het bedrag weer terug hebt.
  • Heb je binnen de zichttermijn van 14 dagen je bestelling al gebruikt? Dan kunnen we daar kosten voor berekenen.
  • Zet de toestelcode van je telefoon uit. Denk ook aan 'Zoek mijn iPhone' of aan de Samsung-activeringsvergrendeling. Is er toch zo'n beveiliging actief? Dan kan het dat we je toestel moeten terugsturen.

 

Meer info: https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/bestelling.shtml

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Kaarap 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Niet tevreden, dat kan gebeuren. Ben je niet tevreden of klopt er iets niet? Dan kun je het pakket ruilen of retourneren. Hoe je dat doet, is afhankelijk van waar je besteld hebt. Ze storten het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug op je rekening.

Online of telefonische bestelling
Ga met het pakket naar een Vodafone winkel om het te ruilen of om je aankoop te annuleren. In de meeste gevallen kunnen ze je daar direct helpen.

In een Vodafone winkel geweest?
Heb je een abonnement, toestel of accessoire gekocht in de winkel? Dan kun je je aankoop daar binnen 14 dagen ruilen om te annuleren.


De kleine lettertjes

  • Beschadigde of incomplete artikelen kun je niet terugsturen
  • Als je met creditcard betaald hebt, kan je bank er langer over doen om het bedrag weer terug te boeken
  • Bij een remboursbetaling nemen we snel contact met je op voor je IBAN. Daardoor kan het wel iets langer duren voordat je het bedrag weer terug hebt.
  • Heb je binnen de zichttermijn van 14 dagen je bestelling al gebruikt? Dan kunnen we daar kosten voor berekenen.
  • Zet de toestelcode van je telefoon uit. Denk ook aan 'Zoek mijn iPhone' of aan de Samsung-activeringsvergrendeling. Is er toch zo'n beveiliging actief? Dan kan het dat we je toestel moeten terugsturen.

 

Meer info: https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/bestelling.shtml

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic