Alexkapaan

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

bestelling iphojne 11 128gb

Goedendag ik heb een paar dagen geleden met abonnement verplegend omdat ik dat mocht en heb de nieuwe iPhone 11 besteld, ik heb alleen een probleem want bovenin bij mijn account staat nog steeds dat ik een nieuw toestel mag kiezen ook heb ik geen e-mail gekregen van dat die een van de aankomende dagen binnen komt of een referentie nummer. Ik durf niet opnieuw te bestellen omdat ik anders misschien aan 2 abonnementen vast zit 

 

m.v.g Alex kapaan

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Alexkapaan . Welkom hier!

Goed dat je aan de bel trekt. Aan 2 abonnementen vastzitten wil natuurlijk niemand. 

Als je geen bevestiging of dergelijke hebt gehad, dan is er iets niet goed gegaan. Via welke weg heb je de aanvraag gedaan? Ik stuur je even een linkje per mail waarmee je de verlening en het toestel alsnog kunt aanvragen ^^. Laat je me even weten of het gelukt is? 🙂 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Alexkapaan . Welkom hier!

Goed dat je aan de bel trekt. Aan 2 abonnementen vastzitten wil natuurlijk niemand. 

Als je geen bevestiging of dergelijke hebt gehad, dan is er iets niet goed gegaan. Via welke weg heb je de aanvraag gedaan? Ik stuur je even een linkje per mail waarmee je de verlening en het toestel alsnog kunt aanvragen ^^. Laat je me even weten of het gelukt is? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic