Op 29 april 2015 heb ik online via Vodafone mn abonnement verlengd met 2 jr en een toestel uitgezocht ( iphone 5s ). Bij het besteloverzicht kwam ik erachter dat ik moest bijbetalen en heb vervolgens de order
geannuleerd. De bevestiging van de annulering heb ik ontvangen!. Ik heb vervolgens het abonnement via Belcompany verlengd met een Samsung Galaxy s5. Echter stuurde Vodafone mij de iphone ondanks de annulering toch op.
Vervolgens 3x gebeld met klantenservice en van het kastje naar de muur gestuurd omdat men niet kon zien dat het toestel verzonden was. Vervolgens kreeg ik begin juni een rekening waarin die iphone dus als hardware vermeld stond. Die rekening is door Vodafone uiteraard geincasseerd. Vervolgens heb ik gebeld met de "klantenservice". daaruit bleek dat "het systeem" mijn annulering niet goed geregistreerd had en
mij werd verteld de iphone ( die nog in de verpakking gesealed zat ) retour te sturen naar Dynafix. En het bijbehorende retouformulier in te vullen. ook werd mij verzocht om de annuleringsbevestiging erbij te doen en dan zou het bedrag gecrediteerd worden. DUS NIET!.... we zijn inmiddels een maand en veel telefoontjes ( a 45ct per gesprek en verzendkosten van 8,60 voor een aangetekend pakket ) verder en ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd. wat is nou het probleem? let op!
Dynafix is het toestel "kwijt"... ik heb via tracktrace een bevestiging van aflevering bij dynafix( incl handtekening!! ), ik heb het verzendbewijs ( kopie ) en de annuleringsbevestiging al 4x gemaild ( op uitdrukkelijk verzoek van de klantenservice van vodafone) naar diverse adressen van Dynafix. Zij blijven echter zeuren om een imei nummer dat ik gewoonweg NIET heb. Dynafix zegt dat zij zonder dat nummer die iphone niet kunnen traceren en dus geen akkoord geven voor creditatie. Klantenservice zegt doodleuk het probleem ligt bij Dynafix. En ik kan tot op heden fluiten naar een bedrag van een kleine 100 euro!! wordt ik uberhaupt vanuit Dynafix of vadofone gebeld en op de hoogte gehouden? dacht het niet
ik ben op het punt aangekomen dat ik er heel ernstig over nadenk om een advocaat in te schakelen om te kijken of ik mijn verlenging helemaal kan annueleren! tevens denk ik erover naeen klacht in te dienen bij de consumenten bond. Het is te gek voor woorden dat ik telkens weer ZELF moet gaan lopen bellen voor een fout die IK niet gemaakt heb.
ik ben al ruim 10 jaar klant en ik verwacht een beetje meer service dan dat ik nu krijg...