Motoriszer

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

bestelling geanuleerd maar creditatie wil niet vlotten

Op 29 april 2015 heb ik online via Vodafone mn abonnement verlengd met 2 jr en een toestel uitgezocht ( iphone 5s ). Bij het besteloverzicht kwam ik erachter dat ik moest bijbetalen en heb vervolgens de order geannuleerd. De bevestiging van de annulering heb ik ontvangen!. Ik heb vervolgens het abonnement via Belcompany verlengd met een Samsung Galaxy s5. Echter stuurde Vodafone mij de iphone ondanks de annulering toch op.
Vervolgens 3x gebeld met klantenservice en van het kastje naar de muur gestuurd omdat men niet kon zien dat het toestel verzonden was. Vervolgens kreeg ik begin juni een rekening waarin die iphone dus als hardware vermeld stond. Die rekening is door Vodafone uiteraard geincasseerd. Vervolgens heb ik gebeld met de "klantenservice". daaruit bleek dat "het systeem" mijn annulering niet goed geregistreerd had en
mij werd verteld de iphone ( die nog in de verpakking gesealed zat ) retour te sturen naar Dynafix. En het bijbehorende retouformulier in te vullen. ook werd mij verzocht om de annuleringsbevestiging erbij te doen en dan zou het bedrag gecrediteerd worden. DUS NIET!.... we zijn inmiddels een maand en veel telefoontjes ( a 45ct per gesprek en verzendkosten van 8,60 voor een aangetekend pakket ) verder en ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd. wat is nou het probleem? let op!

Dynafix is het toestel "kwijt"... ik heb via tracktrace een bevestiging van aflevering bij dynafix( incl handtekening!! ), ik heb het verzendbewijs ( kopie ) en de annuleringsbevestiging al 4x gemaild ( op uitdrukkelijk verzoek van de klantenservice van vodafone) naar diverse adressen van Dynafix. Zij blijven echter zeuren om een imei nummer dat ik gewoonweg NIET heb. Dynafix zegt dat zij zonder dat nummer die iphone niet kunnen traceren en dus geen akkoord geven voor creditatie. Klantenservice zegt doodleuk het probleem ligt bij Dynafix. En ik kan tot op heden fluiten naar een bedrag van een kleine 100 euro!! wordt ik uberhaupt vanuit Dynafix of vadofone gebeld en op de hoogte gehouden? dacht het niet

ik ben op het punt aangekomen dat ik er heel ernstig over nadenk om een advocaat in te schakelen om te kijken of ik mijn verlenging helemaal kan annueleren! tevens denk ik erover naeen klacht in te dienen bij de consumenten bond. Het is te gek voor woorden dat ik telkens weer ZELF moet gaan lopen bellen voor een fout die IK niet gemaakt heb.

ik ben al ruim 10 jaar klant en ik verwacht een beetje meer service dan dat ik nu krijg...

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Motoriszer

Ik zou zo graag hier iets in willen betekenen voor je maar dat gaat helaas niet 😞
Wat ik wel heb gedaan is dit intern aangekaart. Waarschijnlijk heb jij hier niks aan maar dan wordt er in ieder geval naar het proces gekeken.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Ai Motoriszer dit is vervelend om te lezen en snap je frustatie hieruit.
Staat toevallig het Imei nummer ook niet op de pakbon etc?.
Wat je kunt proberen is contact opnemen met de klantenservice, je verhaal uitleggen en hun contact op laten nemen met Dynafix.
Vanuit hier kan ik je niet verder helpen omdat ik vanuit hier niet in de systemen van vodafone kan en hier worden tevens geen privacy gevoelige gegevens gedeeld.
Ik hoop voor je dat het heel snel wordt opgelost.
Motoriszer
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Steven,

Vodafone klantenservice heeft al 2x een half uur met dynafix gebeld. Tot 2x toe moest ik alle gegevens mailen naar dynafix en vervolgens krijg ik steeds dezelfde standaard mail terug met de vraag naar dat imeinummer. Ik heb echter geen pakbon want die was tevens het retourdocument dat ik moest gebruiken en heb dus alles in dat pakket opgestuurd.... Ga morgen weer maar eens bellen met de klantenservice
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Motoriszer

Ik zou zo graag hier iets in willen betekenen voor je maar dat gaat helaas niet 😞
Wat ik wel heb gedaan is dit intern aangekaart. Waarschijnlijk heb jij hier niks aan maar dan wordt er in ieder geval naar het proces gekeken.
wilhasen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi Motorsizer,

Ik heb bijna hetzelfde probleem. Ik had een iphone 6 besteld maar vervolgens toch besloten dat de abbonomentskosten te hoog waren. Ik heb de mobiel niet uit de verpakking gehaald en meteen met het retourformulier teruggesturud. Al meer dan 6 keer mert Vodafone gebeld maar niemand kan mij uitleggen wat nu de status is van de annulering. Als ik de ene medewerker moet geloven is de telefoon nog niet eens ontvangen als retour als ik de andere moet geloven is de telefoon al wel ontvangen maar nog niet geannuleerd. Dit duurt inmiddels al meer dan een maand en ik betaal in de tussentijd wel de hoge abbonomentskosten. Ronduit belachelijk dat een annulering niet binnen 1 week geregeld kan zijn.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Topic gesloten, dit voldoet niet aan de regels van het board.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic