Shikarnovich

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

bestelling geannuleerd

Ik had gisteren een bestelling geplaatst voor de nieuwe iphone 12 pro samen met een verlenging van mijn abonnement maar vandaag kreeg ik een mail met dat ie is geannuleerd ik vroeg mij af waarom ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Shikarnovich . Welkom hier!

Oh jee. heb je zo'n mooie nieuwe telefoon besteld, wordt de boel geannuleerd. Ik mag/kan helaas niets over order zeggen vanuit hier. Je kunt hiervoor het best contact opnemen met “status order” op 0800 0560. Succes! 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Shikarnovich 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oei, dat is vervelend. Dit kunnen verschillende redenen hebben waarom het niet is geaccepteerd. De voornaamste reden is BKR, maar daar kan ik niets over zeggen omdat ik ook een klant ben. Je kan wachten op iemand van Vodafone, die kan met je mee kijken en je antwoord geven. Wil je dan in de tussentijd, dat je wacht, bij profielinstellingen je gegevens aanvullen, dan kunnen ze direct met je mee kijken en je hier antwoord geven (of privé). 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Shikarnovich . Welkom hier!

Oh jee. heb je zo'n mooie nieuwe telefoon besteld, wordt de boel geannuleerd. Ik mag/kan helaas niets over order zeggen vanuit hier. Je kunt hiervoor het best contact opnemen met “status order” op 0800 0560. Succes! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic