C.M.

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

bestelling geannuleerd - geld wel afgeboekt

waarom staat status op geannuleerd. Geld is wel afgeboekt

** afbeelding met bestelnummer en adresgegevens verwijderd door moderator - privacy **

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12304Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes

Waarom je abonnement is geannuleerd kan door meer redenen. Een van de belangrijkste is een BKR melding. Het beste wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone (0800-0560). Die zitten voor je klaar en kunnen vandaag ook voor je kijken wat er nu aan de hand is. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12304Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes

Beste @C.M. 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als eerst, dit is een open Community en iedereen kan nu al je gegevens zien. Haal je plaatje weg aub!! Rechts onder in beeld, waar je dat plaatje hebt staan, staan 3 rode stippen, druk erop en klik op bewerk. Dan kan je je bericht bewerken en je plaatje weghalen. Wel even doen, na 1 uur kan het niet meer!!

Energieboy
Expert
Expert
  • 12304Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes

Waarom je abonnement is geannuleerd kan door meer redenen. Een van de belangrijkste is een BKR melding. Het beste wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone (0800-0560). Die zitten voor je klaar en kunnen vandaag ook voor je kijken wat er nu aan de hand is. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @C.M. . Welkom hier!

Je afbeelding is verwijderd uit je bericht, omdat deze te veel gevoelige informatie bevatte. 
Heb je inmiddels al contact gehad over de bestelling en is er meer duidelijk? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic