texel18565

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

besteling

heb op 11.05.2021 bestelling geplast ordernummer 335140301 als ik status opvraag staat er status onbekend. hoe kom ik erachter wat er is met mijn bestelling.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3025Posts
  • 875Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @texel18565
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Logisch dat je graag wilt weten wat nu precies de status is van jouw bestelling. De bestelling is niet verwerkt, doordat er iets met de BKR niet helemaal in kannen en kruiken is. Dit kan ik via deze weg niet voor je aanpassen. Je kunt hiervoor het beste even telefonisch contact opnemen met mijn collega's van de afdeling verkoop: 0800 0560 (gratis). Zij kunnen met je meekijken naar de mogelijkheden om de bestelling alsnog te kunnen doorvoeren. 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @texel18565 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het beste wat je kan doen is straks vanaf 08:00 uur te bellen naar 0800-0560 en vragen wat er aan de hand is. Die mensen kunnen zien waar het aan ligt. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3025Posts
  • 875Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @texel18565
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Logisch dat je graag wilt weten wat nu precies de status is van jouw bestelling. De bestelling is niet verwerkt, doordat er iets met de BKR niet helemaal in kannen en kruiken is. Dit kan ik via deze weg niet voor je aanpassen. Je kunt hiervoor het beste even telefonisch contact opnemen met mijn collega's van de afdeling verkoop: 0800 0560 (gratis). Zij kunnen met je meekijken naar de mogelijkheden om de bestelling alsnog te kunnen doorvoeren. 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic