M.anvelink

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

berichten verzenden niet en komen laat binnen

Sinds een week (gok ik) heb ik heel veel problemen met mijn verbinding met het verzenden en binnen krijgen van berichten.
Bijv. Via whatsapp. De berichten blijven soms uren op 1 vink staan.
Inkomende berichten krijg ik vaak pas binnen op het moment dat ik mijn mobiel open. Dus op sommige momenten raakt mijn mobiel dan helemaal van de rel?.
Soms gaat het goed en denk ik even dat het probleem zichzelf opgelost heeft totdat ik iemandeen vraag zie stellen die ze mij allang persoonlijk gesteld hebben omdat ik geen antwoord gaf via social media
HELLLLLLP
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi M.anvelink
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Erg vervelend natuurlijk, maar misschien kunnen we het oplossen. Heb je je toestel al eens een reset gegeven (even uitzetten en weer aan)? Als dat niet heeft geholpen, haal dan ook even je SIMkaart uit je toestel, zet deze uit, wacht 10 minuten en doe dan je SIMkaart er weer in en zet dan je toestel weer aan (hij krijgt dan een kleine reset bij Vodafone).

Heeft dat niet geholpen, ga dan naar je instellingen en kies voor een andere provider en zet hem daarna weer terug naar Vodafone NL. Soms kan dit ook wel eens helpen 😉 - of, en dit is mijn laatste idee, even je toestel in vliegtuigmodes zetten en dan weer terug.

Wil dit allemaal niet werken, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten. Vraag ze of ze je nummer willen resetten, misschien helpt dat dan.

Voor overige vragen kan je contact opnemen met de klantenservice van Vodafone via Facebook of Twitter. Daar kunnen ze ook kijken wat in het systeem en je verder helpen. Succes en laat nog even weten of het is gelukt.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi M.anvelink
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Erg vervelend natuurlijk, maar misschien kunnen we het oplossen. Heb je je toestel al eens een reset gegeven (even uitzetten en weer aan)? Als dat niet heeft geholpen, haal dan ook even je SIMkaart uit je toestel, zet deze uit, wacht 10 minuten en doe dan je SIMkaart er weer in en zet dan je toestel weer aan (hij krijgt dan een kleine reset bij Vodafone).

Heeft dat niet geholpen, ga dan naar je instellingen en kies voor een andere provider en zet hem daarna weer terug naar Vodafone NL. Soms kan dit ook wel eens helpen 😉 - of, en dit is mijn laatste idee, even je toestel in vliegtuigmodes zetten en dan weer terug.

Wil dit allemaal niet werken, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten. Vraag ze of ze je nummer willen resetten, misschien helpt dat dan.

Voor overige vragen kan je contact opnemen met de klantenservice van Vodafone via Facebook of Twitter. Daar kunnen ze ook kijken wat in het systeem en je verder helpen. Succes en laat nog even weten of het is gelukt.
M.anvelink
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Aan/uit en andere provider heb ik al geprobeerd, ik ga nu de andere opties uitproberen. Alvast bedankt?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hebben de andere opties wel effect gehad M.anvelink ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic