Dg86

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

bericht van Noatel voor abonnement

Ik kreeg vandaag dit berichtje.  Geen idee waar ik ooit van een bepaalde dienst gebruik heb gemaakt. 

U heeft een betaalde dienst gehad via het bedrijf 'Noatel'. Mogelijk zijn er onterechte mobiele kosten in rekening gebracht. Ga naar de Stichting Gedragscode op www.payinfo.nl/refunds/noatel voor info en terugbetaling.

Ik moest mijn naam  telefoonnummer en bankrekening sturen. Dan zouden ze het geld terug storten.

 

Is deze actie bekend bij jullie? Misschien als onbetrouwbaar? Ik heb nooit iets aangemeld de laatste jaren.

33 Reacties 33
Anna57

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kreeg een voor mij vreemd bericht dat ik van hun diensten gebruik had gemaakt kom nooit buiten maastricht vreemd dus

Lex888

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier hetzelfde probleem. 

Dg86
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee, inderdaad. Ik was heb sowieso niet van plan gegevens in te vullen. Vertrouwde het meteen niet.

 

Wel fijn dat ik niet de enige ben. Hopelijk kan Vodafone helpen!

Saqr

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb net gekeken bij www.payinfo.nl en idd alles is nog steeds geblokkeerd bij mij. Dus iemand probeert weer te vissen. Corona verveeling. Als je toch nix te doen hebt.. gebruik wel de korte url.

Avi88

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kreeg dit smsje inderdaad ook. Ben benieuwd wat eruit komt! Hopelijk is er iets aan te doen en hopelijk is niemand er ingetrapt. 

Charis.01

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zusje heeft dit smsje gekregen maar wel haar gegevens ingevuld wat nu??‍♀️?‍♀️

Charis.01

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Om heel eerlijk te zijn zou ik het heel fijn vinden als een Vodafone medewerker hier aangeeft dat de lange URL ook daadwerkelijk goed is en werkt. Krijg je dan ook echt je geld terug of moet je dan toch nog via Vodafone een klacht indienen en om je geld vragen?

Voorheen was het altijd dat je je moest afmelden via www.payinfo.nl en dat je daarna bij Vodafone moest vragen om je geld terug te krijgen. Is dit nu aangepast of is dit eenmalig? 

Graag zou ik hier toch, vanuit Vodafone, iets meer informatie over willen ontvangen. En dan die informatie als Best Antwoord delen. Is het mogelijk om dit nog iets beter te verwoorden aan ons als klanten?

Trebor74

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bovendien heb ik geen idee wat ik dan betaald heb en waarvoor?  Wat voor betaalde dienst heb ik dan onbewust gebruikt? 

KevHek

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Heb gister contact gehad met de klantenservice van vodafone. een medewerker vertelde mij dat hun op de hoogte zijn van deze sms en dat dit geen spam is. Kon mijn gegevens achterlaten en zo de terugbetaling aanvragen. Vodafone heeft hier interern een bericht hier overgehad als klanten zouden bellen hier over.

Trebor74

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blijft allemaal erg vreemd. Via Payinfo.nl blijkt dat ik de afgelopen 3 maanden geen transacties heb gedaan. 

PietAtVfForum

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beste Vodafone,

Inloggen op de site lukt niet “Access to XMLHttpRequest at '...' from origin 'https://www.payinfo.nl' has been blocked by CORS policy: No 'Access-Control-Allow-Origin' header is present on the requested resource.”

Zowel Chrome als Firefox houden dit tegen. Kan op de Vodafone site ook niets vinden over extra betalingen die ik zou hebben gedaan.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey all. 

Eigenlijk is alles wat er gezegd kan worden hierover wel gezegd. Het is mogelijk om een refund aan te vragen via de link die in het bericht staat. 
Het is via payinfo dus ook mogelijk om de blokkade helemaal te regelen. 

Mochten jullie er niet uitkomen, dan hoor ik het natuurlijk graag! 

Mr.lazy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kreeg bericht van payinfo dat ik waarschijnlijk een onterecht abonnement zou hebben bij NOATEL en dat dat via Vodafone verrekend word maar ik weet niets van NOATEL en kan op mijn rekening overzicht hier ook niets over terug vinden en payinfo vraag om mijn rekening nummer om onterecht betaald geld terug gestort te krijgen maar ik ga niet zomaar dit invullen als ik niet weet waar het over gaat en ook niets terug kan vinden kan u daar uitsluitsel over geven of dit inderdaad zo is bvd mvg Willem 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic