eerself

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

bereikbaar blijven voor één nummer

Als adviseur zet ik als ik in gesprek ben met een klant mijn telefoon meestal uit of op stil. Het komt soms echter voor dat ik toch bereikbaar moet zijn (bijvoorbeeld i.v.m. een ziek familielid). Ik zou dan graag alleen maar bereikbaar willen zijn voor dat specifieke telefoonnummer. Ik weet ook wel dat je bij de nummermelder ziet wie er belt en dat je ervoor kunt kiezen welk gesprek je wel of niet aanneemt, maar dan ben je tijdens het gesprek al wel gestoord. Voor je gesprekspartner kan het heel vervelend zijn als de telefoon telkens overgaat. Ik zou het super vinden als je in kunt schakelen dat alleen maar oproepen van het nummer doorkomen van bijvoorbeeld het zieke familielid. Als dat al mogelijk is, dan hoor ik graag hoe ik dat moet doen. Als dat nog niet mogelijk is dan lijkt me dat een super idee, waar veel mensen iets aan hebben!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes


Heeft u een android telefoon met 5.0 of hoger dan kan u prioriteits meldingen hier voor gebruiken.

Bekijk in context

4 Reacties 4
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes


Heeft u een android telefoon met 5.0 of hoger dan kan u prioriteits meldingen hier voor gebruiken.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
eerself , is het nog gelukt via de prioriteitsmeldingen?
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
eerself , dit topic wordt over 48 uur gesloten, je kunt er dan niet meer op reageren. Hopelijk is het via de prioriteitsmeldingen al gelukt om de oproepen zo in te stellen als jij zou willen 🙂
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic