Yspriem

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

bereik of beter: geen bereik thuis

Jarenlang prima bereik. Nu, en de laatste weken slecht tot géén bereik. Ik zie géén storingen. Zit net als altijd op dezelfde bank, thuis, 6932 DS. Telefoon gereset, vliegtuigmodus. Niks helpt. Mijn partner heeft zelfde problemen, zit naast mij op de bank, ander toestel. Is er iets veranderd de laatste tijd, aan de zendmasten gewerkt?. Ik wordt hier gek van. Elders wel bereik.
7 Reacties 7
Mc_Smurf

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maak je gebruik van 4G?
Wellicht zou je de instellingen van je toestel eens op gebruik van 3g moeten zetten om te kijken of dit "indoor" een beter resultaat geeft.
Yspriem
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik gebruik alleen 3G. Maar het gaat om bellen..
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Yspriem,

Vervelend om te lezen dat je problemen ervaart met het netwerk. Ik adviseer je om onze Network Check te doen. Mocht het hierna niet opgelost zijn kun je een melding maken en onze Network Crew zal het dan voor je onderzoeken.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Heb je de Network Check nog doorlopen @Yspriem?
Yspriem
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Nadia,

Ja , heb ik gedaan. Maar er is geen storing volgens het kaartje in mijn buurt. Weet jij of het zal helpen als ik een gsm versterker koop? Signal plus heet dat apparaat. Misschien dat dat helpt.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Yspriem,

Het is me nog niet helemaal duidelijk of je ook een melding bij onze Network Crew hebt gemaakt. Zij kunnen dan namelijk een en ander voor je onderzoeken. Signaal Plus bieden we helaas niet meer aan, dus daar kun je geen gebruik van maken.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic