dffmmm

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

beperkt internet opdracht kan niet worden verwerkt (n.a.v. KASSA)

Ik heb een oud abonnement (voor april 2014).
Een paar maanden geleden was op KASSA dat Vodafone alle klanten de mogelijkheid zou geven om over te stappen op langzamer internet als de bundel leeg is i.p.v. zelfde snelheid maar veel moeten betalen. Dit zou standaard in de nieuwe abonnementen komen en met de oude abonnementen kon het handmatig aangezet worden.
Volgens de medewerkers in de Vodafone moet ik dit doen op my Vodafone. Daar kan ik het echter niet vinden. Ook heb ik geprobeerd om BLOX BEPERKT INTERNET AAN naar 4000 te smsen. Hierop krijg ik antwoord met "Wij kunnen je opdracht niet verwerken".
Betekend dit dat Vodafone terug is gegaan op hun uitspraak in KASSA?
1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@dffmmm , via je My Vodafone kun je het abonnement niet aanpassen. ​Heb je nog een ouder abonnement waarbij deze BloX niet mogelijk is? Dan kun je in veel gevallen gratis overstappen naar een nieuwer abonnement waarbij het wel mogelijk is. Om te kijken of dit kan kun je gratis bellen met de migratielijn via 0800-0200976.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic