dretje

Gedreven Meedenker
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

beltegoed verdwijnt als sneeuw voor de zon

voor de zoveelste keer verdwijnt er geld van mijn beltegoed.
Ik zou gratis moeten kunnen bellen tot het eind van de maand (omdat onderons is opgeheven)
ik heb internet blox aanstaan voor 9.50
en ik heb niemand gebeld (alleen mijn dochter (vodafone). alleen een paar smsjes gestuurd naar mijn dochter (ook vodafone en toch is er in twee dagen tijd opeens € 4.00 verdwenen.
 
van de week verdween er ook al geld van mijn dochters mobieltjes ....we kunnen wel een hele boekhouding bij gaan houden om te kijken of het allemaal nog wel klopt.
 
Het afgelopen half jaar maakt vodafone er wel een potje van zeg.
ik ben alles bij elkaar al heel wat uurtjes kwijt geweest met controleren, bellen mailtjes sturen enz
 
13 Reacties 13
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi dretje,

Zou het misschien ook kunnen dat het tegoed van je internet BloX op is? Dan gaat namelijk al het dataverbruik van je beltegoed af. Je betaalt dan namelijk €1 per 100 MB per dag. Kun je dit eens nakijken via *104#? Je krijgt dan namelijk een sms'je met daarin de status van je tegoed. We horen het graag!
Banah

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja, ik haat dat -.-'' 
yvonnevn

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,
 
Ik ken het probleem. Alleen ik doe helemaal niks en binnen 2 weken ben ik €6 kwijt.
Ik heb wel wifi en whats-app af en toe. Verder heb ik nog helemaal niet gebeld en toch geld kwijt.
Hoe dit kan geen idee?????
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Dan zou het kunnen dat je toestel toch verbinding maakt met het mobiele internet.
Om dit uit te schakelen kun je het volgende doen:

Sms 'internet gebruik uit' naar 4000

Om het weer aan te zetten kun je ipv uit, aan schrijven.
alexandra

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
 
Bij mij is er ook geld van mijn prepaid afgescheven (+/- €8,00) Ik bel nooit en heb deze telefoon alleen voor nood. Hoe kan dat dan????
Als je Sms 'internet gebruik uit' naar 4000 doet dan werkt je wifi zeker ook niet meer en moet je als je op wifi wil steeds on smsen?
alexandra

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
kan jij mij ook vertellen wat een smsje naar 4000 / status kost want krijg de bij *104# het bericht dat de bundelinformatie te lang is en ik een sms moet sturen om mijn bundelinformatie op te vragen.
dretje
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ben ik ook wel eens benieuwd naar want ik moet om de dag ofzo wel eens kijken of het allemaal nog wel klopt...en als het dan niet klopt "belt u toch gewoon even met de klantenservice....ja die is lekker ik betaal iedere keer om de fouten van vodafone recht te trekken hahahahaha
 
dretje
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
NEE DAT KAN NIET....
ik kom nooit over dat tegoed met dat beetje whatsappen en facebooken wat ik doe en ik ben het beu dat ik steeds zo in de gaten moet houden waar beltegeod blijft van onze vier inmiddels peperdure prepaid telefoontjes.
 
vodafoon wil gewoon iedereen aan een superduur abonnement hebben en ze pesten de prepaid klanten weg
 
 
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Dretje, ik snap dat je dat zo voelt maar het is niet het geval.

Er is sprake van een bekend probleem dat op een beperkt aantal nummers voor komt als de Alles-in-1 bij Prepaid gebruikt wordt. Bij het grootste deel van onze klanten werkt de BloX gewoon zoals hij hoort.

Voor dit probleem is een oplossing in de maak, maar die vereist nogal grote wijzigingen in de achterliggende systemen die berekenen wat je verbruik kost. Vandaar dat die helaas redelijk wat tijd in beslag nemen.

Het spijt ons erg dat je hier hinder door ondervindt. Sorry daarvoor
yvonnevn

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat SMS sturen werkt niet.....Door een techinsch probleem .....krijg je dan terug.
Weer geld weg!
 
Na 2 weken niks gedaan te hebben ben ik van €10 naar €1,29!!!!!

Ik vind dit niet normaal en erg slecht.
Ben benieuwd of we ons geld terug krijgen!
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Neem even contact op met de klantenservice. Dit mag telefonisch maar kan ook gratis via e-mail, twitter, facebook en andere sociale media.
dretje
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ja lekker dan.... eerst maanden bezig met "probleempjes bij onderons" waardoor we steeds beltegoed kwijtwaren en op de meest belangrijke momenten dus geen beltegoed haddden (puberdochters niet meer bereikbaar en andersom)
Nu verdwijnt er alweer beltegoed en inplaats van dat vodafone dat meld en netjes bijhoud moeten wij iedere dag nakijken of er beltegoed verdwijnt.
advies wat je steeds krijgt is klantenservice bellen (ja hahah betaald zeker) of status opvragen (wat ook alweer paar dagen niet lukt want sms komt gewoon niet aan.
 
toevallig merk ik het nu. maar voor hetzelfde geld was ik over paar dagen in paar dagen weer door beltegoed heen omdat mijn blox niet kan worden verlengd omdat vodafone weer illegaal beltegoed van mijn prepaid afhaalt.
 
ik wil geen smoesje meer ik wil gewoon fatsoenlijke service.
 
En als vodafoon van de prepaid klanten af wil moeten ze dat gewoon eerlijk zeggen ...spotje op tv "sorry prepaid klanten leveren ons niet genoeg op dus daar stoppen we mee" Dan weten we waar we aan toe zijn. Maar ga ze niet wegpesten door alle voordelen die je had als prepaid klant om de beurt weg te halen.
Predpaid is bedoelt voor mensen die niet vast willen en kunnen zitten aan een vast bedrag per maand. en die niet over een bepaald bedrag heen willen en kunnen gaan. die wel bereikbaar willen zijn in geval van nood. Zoals mijn puber dochters die hun eigen beltegoed moeten betalen. die eerst gewoon konden bellen naar papa en mama als het nodig was maar nu dus kapitalen moeten uitgeven en steeds moeten opletten wie ze bellen en hoe lang. en die steeds bijna verplicht zijn iedere maand in ieder geval een blox van minimaal 9.50 af te sluiten om niet perongeluk een euro per dag uit te geven aan internet buiten wifi
 
 
 
 
Banah

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit heb ik ook!!!!!!!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic