Cisca Lamers

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

beltegoed niet in te zien

Waar zie ik in de app het beltegoed?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Dan heb ik nog 1 ding dat je beter kan doen dan hier plaatsen. Ga naar de app, ga bij tegoed staan en klik op de 24/7 button (rechts boven in beeld) en dan klik je daarna op feedback. 

Geef daar je klacht weer en dan komt het direct op je juiste afdeling. Die gaan er naar kijken en dan krijg je daar informatie over terug. Dat is de beste optie om te doen. 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Cisca Lamers 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je kan je beltegoed zien onder het kopje (in het menu) Tegoed. Daar zie je wat beltegoed is, als je deze hebt. Als je onbeperkt bellen hebt, dan staat er niets. 

Cisca Lamers
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb een abonnement met 100 min. bellen  maar toch zie ik niets staan. Voorheen wel. Rara

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

En als je kijkt via je browser naar My Vodafone?
https://www.vodafone.nl/account/inloggen

Cisca Lamers
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb ik ook al gedaan. Niets te zien.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Dan heb ik nog 1 ding dat je beter kan doen dan hier plaatsen. Ga naar de app, ga bij tegoed staan en klik op de 24/7 button (rechts boven in beeld) en dan klik je daarna op feedback. 

Geef daar je klacht weer en dan komt het direct op je juiste afdeling. Die gaan er naar kijken en dan krijg je daar informatie over terug. Dat is de beste optie om te doen. 

Cisca Lamers
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja. Dat heb ik dus ook maar gedaan en wacht nog op antwoord.

 

Cisca Lamers
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ze hebben een reset uitgevoerd en alles is weer in orde.

Dank je.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic