fatih024

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

beltegoed ineens op

ik had s'avonds 10 euro opgewaardeerd vervolgens heb ik mijn telefoon uitgezet. s'ochtends had ik ineens 1,09 euro over. Ik heb mijn mobiel niet gebruikt dus hoe kan dit, want dit vind ik wel zonde.
2 Reacties 2
NeznirV

Gedreven Liefhebber
  • 90Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
fatih024 schreef:
ik had s'avonds 10 euro opgewaardeerd vervolgens heb ik mijn telefoon uitgezet. s'ochtends had ik ineens 1,09 euro over. Ik heb mijn mobiel niet gebruikt dus hoe kan dit, want dit vind ik wel zonde.
Dat is inderdaad zonde, wat voor mobiel heb je want het kan van alles zijn wat je tegoed "wegdrained" zeg maar.( meest waarschijnlijk is het internet)
 
Greetz,

Nez
 
 
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Voor inzage in het verbruik bij een prepaid, heb je echt de hulp van de klantenservice nodig. Zij kunnen daar info over geven, dat kunnen de Vodafone winkels niet.
 
Ik zou dus even met de klantenservice contact opnemen en dit met hun doorspreken.
 
Als je hem werkelijk direct na het opwaarderen hebt uitgezet en de volgende ochtend bij het aanzetten nog maar € 1,09 had, lijkt het me sterk dat het via ongemerkt internet-verbruik verdwenen kan zijn, er moet dan iets anders spelen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic