meisters

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

belminuten omhoog zetten

kan ik mijn bel minuten verhogen

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @meisters 
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 

Ja hoor, dat is mogelijk. Als je je abonnement wilt verhogen dan kan je bellen met 0800-2266789. 
Deze mensen regelen dit graag voor je en dan is het zo gedaan 🙂

Goed om te weten: alleen de eigenaar van het abonnement kan het abonnement laten wijzigen.


Wat wijzigt wel en wat niet?

  • Je houdt dezelfde einddatum van je contract 
  • Het tegoed van je oude abonnement vervalt. Je krijgt een nieuw tegoed dat hoort bij je gewijzigde abonnement. 

Meer informatie is te vinden op deze pagina van Vodafone en op je rekening kan na het veranderen van je abonnement net even iets anders uitzien. Na het ophogen dan is je rekening even een maandje anders omdat je vooruit moet betalen van je abonnement maar het klopt altijd wel . (dit gewoon als extra info, dat je niet denkt dat de kosten niet kloppen)

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @meisters 
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 

Ja hoor, dat is mogelijk. Als je je abonnement wilt verhogen dan kan je bellen met 0800-2266789. 
Deze mensen regelen dit graag voor je en dan is het zo gedaan 🙂

Goed om te weten: alleen de eigenaar van het abonnement kan het abonnement laten wijzigen.


Wat wijzigt wel en wat niet?

  • Je houdt dezelfde einddatum van je contract 
  • Het tegoed van je oude abonnement vervalt. Je krijgt een nieuw tegoed dat hoort bij je gewijzigde abonnement. 

Meer informatie is te vinden op deze pagina van Vodafone en op je rekening kan na het veranderen van je abonnement net even iets anders uitzien. Na het ophogen dan is je rekening even een maandje anders omdat je vooruit moet betalen van je abonnement maar het klopt altijd wel . (dit gewoon als extra info, dat je niet denkt dat de kosten niet kloppen)

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je hier nog vragen over @meisters? Mocht je willen dat ik met je meekijken naar het wijzigen van een abonnement, dan hoor graag. Je mag mij dan een privébericht sturen met de volgende gegevens: naam, adres, postcode, geboortedatum,  laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer en je mobiele nummer.

Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken. Vervolgens klik je op stuur bericht.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic