Ducoburlage

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

bellen vanuit Miami naar nederland etc

ik vroeg mij het volgende af:
ik zit vanaf heden in Miami(USA) tot 1 augustus en bel regelmatig mijn ouders in nederland. ook bel ik af en toe een usa nummer.
wat is voor mij de beste optie om zo goedkoop mogelijk te bellen met mijn vodafone simkaart? welke blox moet ik aanzetten en wat kost mij dat extra per maand? gezien dat mijn rekening nu al aardig is opgelopen ben ik opzoek naar een goedkopere manier.
 
 
wie o wie heeft extra tips voor mij?
2 Reacties 2
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Ducoburlage schreef:
ik vroeg mij het volgende af:
ik zit vanaf heden in Miami(USA) tot 1 augustus en bel regelmatig mijn ouders in nederland. ook bel ik af en toe een usa nummer.
wat is voor mij de beste optie om zo goedkoop mogelijk te bellen met mijn vodafone simkaart? welke blox moet ik aanzetten en wat kost mij dat extra per maand? gezien dat mijn rekening nu al aardig is opgelopen ben ik opzoek naar een goedkopere manier.


wie o wie heeft extra tips voor mij?
Hoi Ducoburlage, welkom op het Vodafone forum.

Het internet en bellen vanuit Amerika is inderdaad niet de goedkoopste aangelegeheid omdat Amerika niet aangesloten is bij onze voordeellanden. Ik heb een link voor je: http://voda.fo/ne/vb17z Kijk eens of je hiermee geholpen bent.

Zelf zou ik zeggen, koop een prepaidkaart en zet er beltegoed op. Zo kun je zelf makkelijker je verbruik in de gaten houden 😉
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic