malibu8

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

bellen van uit het buitenland

ik ga naar bermuda en lees van alles over tarieven die daar gelden,goedkoper internetten als ik daar ben ,blox aanzetten als ik naar het buitenland wil bellen en bla bla ,
Maar ik zie nergens blox of iets anders staan om goedkoper te BELLEN vanuit het buitenland,ik wil toch graag vanuit bermuda bellen met mn zoontje die bij oma blijft
hoe doe ik dat????zonder hoge kosten
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
malibu8
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
dank jullie wel voor de reactie,dan hoef ik niet verder te zoeken ;-))

Bekijk in context

5 Reacties 5
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Tja, gesprekken niet te lang houden. Gebeld worden is ook iets goedkoper dan zelf bellen (bij particulier abonnement).

Moet het echt goedkoper, kijk dan of je er gebruik kunt maken van wifi in combinatie met Skype (of andere soortgelijke apps). Via deze apps kun je vaak tegoed inkopen en dan voor een paar cent per minuut bellen.

Helaas is er geen andere mogelijkheid, ook bij de andere providers niet trouwens. In ieder geval veel plezier op die zonnige plek daar! 🙂
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Het meest goedkope: Daar een prepaid simkaart kopen, van een provider daar.

malibu8
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
dank jullie wel voor de reactie,dan hoef ik niet verder te zoeken ;-))
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Even snel gegoogled. Met Digicel Bermuda kun je voor $0.50 per minuut bellen naar Nederland. Met CellOne $0.39 per minuut.

Da's goedkoper maar je moet dan ook een simkaartje kopen, en van Nederland naar Bermuda bellen is in veel gevallen enorm duur (vanaf mobiel in ieder geval duur, vanaf vast wat minder).

Weet niet hoe lang je er bent, maar Skype gebruiken + je eigen mobiele nummer voor noodgevallen (alleen gebeld worden, wat trouwens ook nog een euro per minuut kost) zou ik doen. En data uit 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, roaming is afgeschaft, zijn nu ook andere voorwaarden
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic