a1973a

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

bellen naar vodafone nummers is niet gratis!!!!

hallo,
ik heb mijn rekeningoverzicht van de laatste paar maanden nagekeken en ik kwam er achter dat voor veel gesprekken naar vodafone nummers moet ik gewoon betalen.
mijn hele gezin heeft abonnement bij vodafone omdat wij dachten dat vodafone naar vodafone bellen of sms'n is gratis, dus niet!
bij afsluiten van de abonnementen werd gezegd dat bellen of sms'n naar vodafone nummers is kostenloos, waarom betaal ik dan voor?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Ja als je je abonnement verlengd hebt of om hebt laten zetten naar dat abo dan bel je nu gratis 🙂

Bekijk in context

5 Reacties 5
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Als jij daar een abonnement voor aangesloten hebt dan zou je gewoon gratis moeten bellen.

Kopieer even vanuit My Vodafone welk abonnement je precies hebt. Dan kijk ik na of gratis naar Vodafone klanten bellen daarin is inbegrepen.
a1973a
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
mijn abonnement: Bel + SMS + Web-2 200
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hi a1973a,

Met dat abonnement kun je inderdaad niet kosteloos bellen naar Vodafone nummers 😞 Onbeperkt bellen naar Vodafone nummers is ingevoerd vanaf de Bel+Sms+Web Regelmatig/Vaak/Altijd abonnementen. Bij oudere abonnementen abonnementen is dit niet mogelijk.
a1973a
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
ik heb mijn abonnement verlengt met Bel+SMS+Web-2 Altijd 37, wat betekent dat vanaf nu bellen naar vodafone nummers wel kostenloos moet zijn toch?
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Ja als je je abonnement verlengd hebt of om hebt laten zetten naar dat abo dan bel je nu gratis 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic