MvL.

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

bellen met Vodafone 1200 keuze 9 wordt vanzelf verbroken

Zojuist geprobeerd om met mijn mobiele telefoon naar de klantenservice te bellen via het nummer 1200.

In het keuzemenu keuze 9 ingetoest (volgens mij is dit contact met een medewerker) en zonder enige mededeling wordt dan de verbinding verbroken.

Komt dit omdat het vandaag zaterdag is?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
MvL.
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Via facebook Messenger opgelost, dank voor het meedenken

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @MvL. 
Dit is natuurlijk heel vervelend en niet zoals het zou moeten gaan. Maar er zijn nog altijd mensen thuis aan het werken om ons te woord te kunnen staan en dan kan er wel iets mis gaan met het systeem. Niet wat normaal is natuurlijk, maar door de Corona maatregelen gaat het soms even anders. 

Je kan ook proberen om online te chatten met de klantenservice van Vodafone. Als er voldoende medewerkers zijn dan kunnen ze ook op die manier helpen. En anders later nog eens proberen te bellen. 

Het zal vast en zeker goed komen en blijf het proberen. 

MvL.
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Op de website zie ik wel helemaal rechts een rode knop ‘chat nu’ maar die doet helemaal niets.

Ook niet zo erg, maar het gebrek aan een fatsoenlijke melding vind ik eigenlijk toch wel storend.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
MvL. wrote:

Op de website zie ik wel helemaal rechts een rode knop ‘chat nu’ maar die doet helemaal niets.

Ook niet zo erg, maar het gebrek aan een fatsoenlijke melding vind ik eigenlijk toch wel storend.

Ik kan me voorstellen dat het storend is en ook niet iets voor Vodafone om niet bereikbaar te zijn. Zeker niet voor een Telecombedrijf. Vreemd dat de chat niets doen. 

Je zou eventueel nog via de app kunnen chatten. Via de 24/7 button kan je een chat starten. Echter, dit is niet een directe chat maar met een kleine vertraging, zeker als het druk is. Maar daar krijg je zo ie zo wel antwoord. Of je kan een privé bericht sturen via Twitter of Facebook

Dan zijn mijn opties ook klaar, zou niet weten hoe je dan nog iemand, nu direct, kan bereiken. 

MvL.
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Via facebook Messenger opgelost, dank voor het meedenken

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic