Hessing

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

bellen en internetten vanuit Afrika

Ik heb een red abonnement van vodafone en daar kan ik voordelig mee bellen en internetten in Europa mar niet in Afrika ( Ghana) waar in nu ben. Ik krijg een sms van Vodfone dat datakosten in het buitenland zijn opgelopen tot boven euro 200. en wordt doorverwezen naar www.vodafone.nl/opreis. Daar vind ik de tip om "INTERNET WERELD AAN" te smsen naar 4000. Maar krijg ik onmiddellijk een sms terug via 1200 dat ik op huidig tarief deze dienst niet kan aansluiten. Wat te doen ?
4 Reacties 4
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @Hessing

Je kunt deze bundel waarschijnlijk niet activeren omdat er een blokkade actief is doordat je de datalimiet hebt bereikt. Je kunt dan pas weer internetten als die blokkade is verwijderd. Dit gebeurt automatisch aan het eind van de maand.

Als je toch al eerder wilt internetten dien je er rekening mee te houden dat de kosten buiten je bundel verder zullen oplopen. Je kunt dan de datalimiet verhogen via je My Vodafone account.
Pukdan

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat is bij mij niet van toepassing. Het is begin van de maand .... en nog niets verbruikt.

Mijn details: Ik ben in Zambia en krijg melding dat het voor mij niet van toepassing is en dat ik 1201 moet bellen voor advies. Helaas kan ik geen 1201 bellen en een ander nummer is > 4 euro per minuut .....

My Vodafone openen: 1 MB kost ruim 9 euro ...... Dus dat wordt erg duur, zeker als je niet weet of je dan wel resultaat krijgt!

Puk
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Pukdan
Vervelend hoor. je krijgt een sms met de mogelijkheden op het moment dat je je aanmeld op een buitenlands netwerk. Hierin staan alle kosten en mogelijkheden om deze in de hand te houden. Mocht je ergens een Wifi verbinding hebben, dan zou je eventueel contact via onze 24/7 chat op kunnen nemen. Op de contactpagina van onze site vind je alle overige mogelijkheden om een persoonlijk contact te hebben met een van onze collega'swvan de klantenservice. Succes, Per
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Welke abonnementsvorm heb je? Klantenservice bellen wordt inderdaad duur. Via Twitter contact opnemen of de 24/7 chat is het handigst. En zo veel mogelijk wifi gebruiken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic