Mari

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

bel en sms

Nu heb ik een bel en sms abonnement.
Heb helemaal geen behoefte aan web.
Waar zijn de abonnementen waarbij je alleen bel+sms kunt krijgen, inclusief telefoon ????
Wil niet meer dan 20 tot 25 euro per maand betalen.
Als ik de abonnementen zie dan lijkt het wel dat er niets anders opzit dan over te stappen naar een andere provider.
En dat na 20 jaar klant  vanaf liberteltijdperk
2 Reacties 2
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Mari, we hebben op dit moment alleen nog een Scherp Sim Only abonnement waarbij je geen internetbundel bij hoeft te nemen. Echter is dit een Sim Only variant en krijg je hier dus geen toestel bij. De rest van de abonnementen zijn inderdaad standaard voorzien van een internetbundel. Met onze Red abonnementen kun je tegenwoordig onbeperkt bellen en smsen voor een vast bedrag per maand. Wellicht is dit toch een pluspunt... Je kunt trouwens voor een passend advies ook even bellen met onze collega's via 0800-0560.
Mari
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
 
Dat is voor mij dus absoluut geen pluspunt.
Als ik kijk naar Red ben ik minimaal 29 euro kwijt, poeh poeh 1 euro minder dan nu.
En dat onbeperkt sms hebben veel aanbieders dus dat is niets aparts.
In maart loopt mijn abo af en ik zal zeker ruim op tijd overstappen.
Heb inmiddels een aanbieder gevonden waar ik
 
A: veel goedkoper uit ben ( ja ook met teen nieuwe elefoon)
B: zelf wel bepaal wat ik wil.
 
Jammer voor Vodafone, maar blijkbaar houdt die alleen rekening met de jeugd, en niet met mensen die niks met mobiel internet hebben. Ik kijk U er niet op aan, de schuld ligt bij Vodafone en u bent ook maar een medewerker.
Maar als je goed na gaat en een beetje logisch denkt is Vodafone helemaal niet zo goed bezig.
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic