Gegroet,
sinds vandaag een Vodafone gebruiker, enkele uren geleden de aansluiting geactiveerd van 5 zakelijke nummers. Vooralsnog ging alles vlekkeloos en ben ik alles aan het uitvogelen.
de eerste 2 vragen heb ik inmiddels klaar
1:
ik heb dus zakelijk 5(telefoon)nummers/aansluitingen. Het is voor mij vooralsnog onduidelijk of ik de beheerder ben. Wel kan ik als ik in de app naar Service ga, of naar Profiel ga switchen (Bovenaan) tussen deze nummers. Als beheerder zijnde kan ik voor elk van deze nummers de instellingen bekijken / veranderen (?). Waarom is het dan ook zo dat wanneer ik een foto kies bij een bepaald nummer dat dan alle profielfoto’s hetzelfde zijn voor ALLE nummers ? Dat doet mij denken dat dan bij “zelf regelen” datgene wat ik verander voor alle nummers ook zou gelden
het verschil tussen Profiel en account is dan ook niet duidelijk Je kan ook op het beginscherm ( dashboard links boven) “kies een ander account” kiezen.
Het is alles behalve duidelijk hoe ik als beheerder (bestaat deze functie wel in de app?) wel of niet instellingen voor de andere 4 nummers kan veranderen.
2
is voicemail uitzetten niet via de app mogelijk ?
dank:)