Order nu de Galaxy S24 bij Vodafone
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...
Gegroet,
sinds vandaag een Vodafone gebruiker, enkele uren geleden de aansluiting geactiveerd van 5 zakelijke nummers. Vooralsnog ging alles vlekkeloos en ben ik alles aan het uitvogelen.
de eerste 2 vragen heb ik inmiddels klaar
1:
ik heb dus zakelijk 5(telefoon)nummers/aansluitingen. Het is voor mij vooralsnog onduidelijk of ik de beheerder ben. Wel kan ik als ik in de app naar Service ga, of naar Profiel ga switchen (Bovenaan) tussen deze nummers. Als beheerder zijnde kan ik voor elk van deze nummers de instellingen bekijken / veranderen (?). Waarom is het dan ook zo dat wanneer ik een foto kies bij een bepaald nummer dat dan alle profielfoto’s hetzelfde zijn voor ALLE nummers ? Dat doet mij denken dat dan bij “zelf regelen” datgene wat ik verander voor alle nummers ook zou gelden
het verschil tussen Profiel en account is dan ook niet duidelijk Je kan ook op het beginscherm ( dashboard links boven) “kies een ander account” kiezen.
Het is alles behalve duidelijk hoe ik als beheerder (bestaat deze functie wel in de app?) wel of niet instellingen voor de andere 4 nummers kan veranderen.
2
is voicemail uitzetten niet via de app mogelijk ?
dank:)
Opgelost! Ga naar oplossing.
Sharon wrote:
Is het gelukt @Yaroon ?
Grotendeels wel. Via zakelijke klantenservice ben ik geholpen zoals je dat mag verwachten. De app zelf kent wel een aantal toch wel wat kleine zaken die verbetert kunnen worden / duidelijker gemaakt kunnen worden. Een vleugje omsclachtig als je meerdere nummers onder je hoede hebt. Enfin, het gebruik is zo goed als duidelijk 🙂
Hoi @Yaroon
Dit is een klanten helpen klanten Community.
Voor de zakelijke markt kan je beter direct contact opnemen met de zakelijke afdeling van Vodafone. Heb je geen account manager gekregen? Ga naar deze pagina: https://www.vodafone.nl/zakelijk/
Daar kan je je laten terug bellen en/of een chat starten met iemand van ze zakelijke afdeling.
Succes in ieder geval!
Is het gelukt @Yaroon ?
Sharon wrote:
Is het gelukt @Yaroon ?
Grotendeels wel. Via zakelijke klantenservice ben ik geholpen zoals je dat mag verwachten. De app zelf kent wel een aantal toch wel wat kleine zaken die verbetert kunnen worden / duidelijker gemaakt kunnen worden. Een vleugje omsclachtig als je meerdere nummers onder je hoede hebt. Enfin, het gebruik is zo goed als duidelijk 🙂
Fijn om te horen! Welke dingen kunnen precies beter? Dan kan ik het intern aankaarten. Hopelijk wordt het dan in een volgende update meegenomen @Yaroon
Ondertussen iets meer met de app geklungeld en denk dat het wel OK is. 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...