Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,276Oplossingen
  • 1,750Discussies
  • 79.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

S.v.p. stoppen met bellen! Alleen-lezen Onopgelost

Beste mensen van Vodafone,Ik heb overwogen te verlengen, maar helaas, het bereik van Vodafone is voor mij dermate slecht en ook de nieuwe abonnementen spreken mij totaal niet aan. Ik heb besloten over...

internetloos in Dordrecht Alleen-lezen Onopgelost

hallo allemaal, is er een of andere storing gaande bij Vodafone? Mijn internet zet 3G maar hij wil nergens mee verbinden......Als er een storing is, zou het wel handig zijn als dit gecommuniceerd werd...

Afbeeldingen laden niet Alleen-lezen Onopgelost

De titel zegt het al, m'n afbeeldingen van twitter laden niet. Als ik op een tweet klik met daarin een afbeelding, wordt de afbeelding wel geladen maar dan staat er: "De afbeelding kan niet worden gel...

usb aansluiting Alleen-lezen Onopgelost

Als ik mijn S4 met een usb kabel op de computer aansluit dan krijg ik de melding dat het toestel niet herkend wordt. Weet iemand waarom?

geen verbinding in 1275AZ huizen Alleen-lezen Onopgelost

BasT: samengevoegd met reeds bestaand topic

Bas door Oud Community Moderator

slechte dekking omgeving t harde, epe, elburg.. Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone.Ik ben al een aantal jaar klant van julie maar het valt mij oo dat de laaste tijd het netwerk kwa internet slechter wordt inplaats van beter. Ik begrijp dat meer mensen het zijn gaan ge...

Geen internet in Leidschendam Alleen-lezen Onopgelost

Er is geen internet, ook geen 2g of girls op de rietvinklaan in Leidschendam sinds vorige week. Eerst dacht ik dat het een tijdelijk storing was maar nee, je kan geen internet gebruiken al meer dan ee...

Abonnement Tablet Alleen-lezen Onopgelost

Beste vodafone klanten service, Het is alweer enkele maanden geleden dat ik mijn tablet heb verloren. Nadien heb ik bij de vodafona winkel in utrecht een opzeg formulier gekregen waarna ik deze heb in...

Geen netwerk in Alblasserdam Alleen-lezen Onopgelost

Is er een storing in Alblasserdam? Ik en mijn vrouw hebben allebei geen netwerk. Onze postcode: 2953.

Prepaid simkaart gekocht in buitenland, werkt niet. Alleen-lezen Onopgelost

Mijn dochter heeft in Fiji, waar ze momenteel verblijft een lokale simkaart gekocht, ze was naar de vodafone winkel in Nederland geweest, en de kosten zouden voor haar abonnement zo hoog zijn, dat het...

Abonnement verlengen Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik heb een 2 jarig abonnement gehad met een toestel, ik kreeg vandaag een brief thuis dat ik mijn abonnement kan verlengen met een actie. Echter loopt mijn abonnement pas af op 3 november 2013. ...

iPhone gebruik Alleen-lezen Onopgelost

Alsjeblieft niet dubbel posten, ik heb je 2 berichten samengevoegd.

Geen geluid als iemand mij belt... Alleen-lezen Onopgelost

Hay ik heb sinds 2 dagen dat als iemand mij belt diegene mij niet kan verstaan. Ik hun wel en als ik mijn luidspreker aan doe kunnen ze me wel verstaan. Is er iets wat ik hiermee kan doen?

Overbelasting mobiel netwerk Nijmegen Alleen-lezen Onopgelost

Gisteravond van 21.30 tot vanmorgen niet kunnen bellen of sms'en. Vodafone toestel van mijn partner had hetzelfde. De overbelasting schijnt door 4-daagse te komen..... Via mijn werktelefoon (KPN) had ...

aboment Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb 200 belminuten en 11 gig internet en hoe kan ik dan 13 minuten buitenij te goed zijn

Netwerk problemen - Zaandam Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone medewerker,Ik heb sinds een aantal maanden samen met mijn vrouw de zelfde problemen met het netwerk. Wij krijgen namelijk heel vaak berichten dat we oproepen hebben gemist.Dit terwijl o...

storing Rijssen Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb geen netwerk meer in Rijssen reizen hoe kan dat?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Hoe lang gaat jouw mobiel mee?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen