Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,271Oplossingen
  • 1,732Discussies
  • 79KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Aankondigingen
Update: De pre-order van de iPhone 15 is gestart! Klik hier voor alle informatie.

Alle topics

abonnement ontbinden Alleen-lezen Onopgelost

geachte vodaflop, ik kan eigenlijk niet meer netjes tegen jullie zijn vanwege jullie enorm slechte service,als je het al service mag noemen..mij is afgelopen vrijdag (16 november) toegezegd door de af...

HTC One 4.2.2 release date Alleen-lezen Onopgelost

Hi, I wonder if you could tell me when the update for this phone will start rolling out from Vodafone?Im currently on 4.1.2 and hoping the update will cone soon like it is for the rest of Europe.Cheer...

Sinds vrijdag geen dataverkeer in Luyksgestel Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds maandag een nieuwe telefoon op hetzelfde abonnement van Vodafone (SIZZ), maar sinds vrijdag geen bereik, kan niet bellen, sms en en internetten bij mij thuis. In het dorp is het bereik sl...

Abonnement geannuleerd, toch afgeschreven Alleen-lezen Onopgelost

HalloOp 23-7-13 telefonisch door vodafone benaderd of ik interesse had in een abonnement waardoor ik mijn maandelijkse kosten lager kon laten uitvallen. Heb gezegd dat ik de voorwaarden wilde lezen, w...

4g blox activeren lukt niet Alleen-lezen Onopgelost

Via de my vf lukt het niet de 4g blox te activeren

Een oortje doet het niet meer, Samsung galaxy s4 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik ben laatst tegen een probleem aangelopen. Mijn rechter oortje heeft het begeven maar mijn linkeroortje doet het nog prima. Ik heb in mei een nieuwe samsung galaxy s4 gekocht bij een abboneme...

Batterij iphone 4s loopt snel leeg Alleen-lezen Onopgelost

Telefoon voor het slapen gaan tot 100% opgeladen, toen ik 10uurtjes later wakker werd was dit percentage echter gedaald tot 10%. Ik heb hier nooit eerder last van gehad. De toestand is inmiddels een b...

Iphone 4S herkent simkaart niet meer Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal, Ik ben net terug van vakantie en heb de europa bundel gebruikt in een blackberry toestel(met een microsim-houder). Nu deed ik net mijn simkaart in mijn iphone en krijg ik, na meerdere ...

internetten in het buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Ik kan niet gebruik maken van het Internet in het buitenland voor 2 euro per dag! Als ik een smsje stuur naar 4000 accepteert Vodafone dat niet.

klacht Alleen-lezen Onopgelost

ik heb een klacht over de site van vodafone en nog een klacht over het gebruik van mijn gsm heb meerdere pogingen gedaan om in kontakt te komen met een medewerken van vodafone heb ooit eens online gec...

Vodafone BloX Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag beste Smartphone Crew-medewerker,Ik wil graag mijn BloX laten activeren met een nieuwe vervaldatum, aangezien ik al door mijn huidige Blox heen ben.Ik hoop snel van u te horen.Groetjes,Asu...

Bel+Sms+Web Smart 100 Abonnement. Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,ik heb schijnbaar een mooi abbonement dat binnen een paar maanden verloopt.ik heb begrepen dat met de blox buitenland bellen ik een mooi voordeel heb.het kost 9,5 euro.Blijft dit werken als ik ver...

9202 - Drachten - geen 3G verbinding mogelijk - uitsluitend 2G Alleen-lezen Opgelost

Sinds 2 dagen is er geen 3g internetverbinding beschikbaar in postcodegebied 9202 - Drachten.Teruggeschakeld naar 2G, wel internet maar uiteraard vreselijk traag. Niet werkbaar.Geldt voor meerdere geb...

knipperend netwerk postcode 3971 ND Alleen-lezen Onopgelost

Sinds enkele dagen knippert het netwerk van volbereik naar null bereik.Gesprekken vallen wegGesprekken komen niet binnen.Voice mail met gemist gesprek zonder het gesprek te hebben gezien. Postcode 397...

Fout in nummerbehoud Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb 2 weken geleden nummerbehoud aangevraagd, maar dat werd niet goedgekeurd.Dus dacht ik: laat maar gaan. Dus ben ik mijn nieuwe nummer gaan gebruiken en heb ik mijn oude simkaart weggegooi...

verzekering en vervangend toestel service gelul Alleen-lezen Onopgelost

Vandaag telefoon kapot gegaan, denk je verzekerd te zijn en vervangend toestel serive te hebben.Dat ben ik ook en dat heb ik ook, maar voor het vervangend toestel service heb ik een claimnummer van de...

Reperatie iphone 5 Alleen-lezen Onopgelost

Goede avond. Al 4 weken is mijn iphone weg, nu probeer ik te checken via track en trace systeem via jullie door verwijs site,met de gegevens die ik heb gekregen bij de vodafone winkel maar ik kan niks...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Hoe lang gaat jouw mobiel mee?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen