Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,168Oplossingen
  • 1,572Discussies
  • 75.4KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Contract Alleen-lezen Onopgelost

Waarom heb ik een bevestiging gekregen van Vodafone van een contract dat ik niet heb afgesloten, en kan ik al 3 weken mijn prepaidkaartje niet meer gebruiken?ik heb inmiddels al en abonnement bij een ...

Fokko door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Tegoed Abonnement Klopt Niet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb een maand geleden mijn abonnement verlengd, toen heb ik voor een Sim Only Bel+Sms+Web 200 gekozen. Daarbij kreeg ik +300MB aan internet gratis, dus in totaal 500MB.Vorige maand kreeg ik m...

DionH door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Re: Nieuw contract en telefoon komen niet af. Alleen-lezen Onopgelost

vandaag weer met 4 man aan de telefoon gehangen, zou terug gebeld worden binnen een paar minuten maar na 2 uur nog niets. Ik heb zelf weer gebeld word ik tijdens het uitzoeken er voor de 3e keer vanaf...

Ontgrendelen Nokia N97 Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een N97 welke ik af en toe gebruik (dual sim kaart). Uiteraard heeft de SIM kaart heeft een PIN maar vandaag moets ik ineens ook een toegangscode op het toestel aan zetten. Dat heb ik geaccepte...

Jackl door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen internet glasvezel Alleen-lezen Onopgelost

Al de hele middag geen verbinding in Hedel

Thelen26 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen internet in Grou Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb een Iphone 5 en heb zins een paar dagen geen internet meer in Grou. Ik zit in Leeuwarden op school en daar heb ik gewoon internet, maar wanneer ik vlak bij Grou kom heb ik totaal niks me...

Rick22 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

en nu? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Mijn toestel laadde vorige week amper tot niet op. Ik ben hiermee naar de vodafone winkel geweest en zij adviseerden me om langs een vodafone winkel te gaan waar er een reparatiepunt is om er na...

mb95 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen netwerk postcode locatie 6107 Alleen-lezen Onopgelost

Sinds een hele week zijn er regelmatig netwerk problemen. Nu op zaterdag 29 juni 2013 omstreeks 14:00 is er helemaal geen Vodafone NL signaal. GroetJos Moors

josmoors door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

samsung galaxy note 2 Alleen-lezen Onopgelost

hallo, mijn mobiel is helaas kapot gegaan na 2,5 jaar intensief gebruikt dus ik ben toe aan een nieuwe.ik zag de samsung galaxy note 2 staan en ik dacht gelijk dat is een mooie.maar hij stond bij zake...

internet storing Alleen-lezen Onopgelost

Ik kan al 5 dagen niet internetten en op de help telefoon van vodafone krijg ik te horen er druk en word ik verbrokenmij vraag is wat voor storing is er op post code 5321ST hedel ben pas overgestapt e...

Thelen26 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

sim geblokkeerd Alleen-lezen Onopgelost

hallo,Mijn oma heeft een gsm van vodafone maar nu komt ze naar mij toe omdat hij het niet meer doet.In het beeld staat SIM geblokk. alleen SOS. Maar toen op internet had gekeken blijkt dat dit gebeurd...

waaltje door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen internetverbinding in Dalfsen Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds afgelopen nacht dat ik geen internet meer heb op mijn blackberry. normaal als ik internet heb staat GPRS groot in mijn beeldscherm. maar dat is momenteel niet het geval. Ik zie alleen kle...

Sitecom Wireless Gigabit Router N300 reset bij aanloggen nieuwsserver Alleen-lezen Onopgelost

Sinds een aantal dagen een Sitecom Wireles Gigabit Router N300 X4 gekregen bij Vodafone Glasvezel abbonnement.Nu valt de internet verbinding regelmatig even weg en meen ik te concluderen dat dit wordt...

Heilow door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

hele andere vraag Alleen-lezen Onopgelost

Iemand zegt contact met me gehad te hebben terwijl ik dit nummer al had. Hij noemt een andere naam dan de mijne. Ik had hem geblokkeerd in whatsapp maar door een update is dit waarschijnlijk verloren ...

hello7 door Ontdekker
  • 7 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

DNS server blijft uitvallen Alleen-lezen Onopgelost

De hele avond blijft de DNS server van Vodafone over het gloednieuwe glasvezelnetwerk in Nootdorp uitvallen. Dit gebeurd om de 2 to 20 minuten. Tegen 21 uur de helpdesk gebeld en een bandje waarschuwd...

peter_61 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

verlenging contrakt Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben al jaren een trouwe klant van Vodafone. (naar volle tevredenheid)Omdat mijn huidige contrakt over enkele maanden afloopt ben ik mij op het internet aan het orienteren op een geschikte verlengin...

aardbei door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Spam Alleen-lezen Onopgelost

Op mijn prive GSM kreeg ik zonet een bericht van vodafone dat de tarieven omlaag zullen gaan binnenkort. Ik heb ooit door gegeven aan vodafone dat ik geen reclame, spam berichten, of wat dan ook wens ...

davod10 door Gedreven Meedenker
  • 2448 Topics
  • 57 Oplossingen
  • 0 Likes

4G op ' oude' abbonementen Alleen-lezen Onopgelost

All, Begin van het jaar heb ik een nieuw abbo bij vodafone afgesloten voor 2 jaar,flinke databundel erbij enz.Alleen was dat vlak voor dat de RED abbo's uitkwamen. nu lees ik allemaal wilde verhalen o...

Cornmeister door Gedreven Ontdekker
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Leden met de meeste oplossingen