Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,075Oplossingen
  • 1,454Discussies
  • 74.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Geen Verbinding met Blackberry Internet Service Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone,Gisteren heb ik een Vodafone prepaid simkaart gekocht en de Web BloX internetpakket geactiveerd. Alleen ik heb nog steeds geen internet op mijn telefoon.Zojuist heb ik een MyVodafone ac...

Siegmar door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

prepaid nummerbehoud Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb bij jullie nummerbehoud lopen, van BEN abonne naar vodafone prepaid,Vraagje is ? Kan ik de nummerbehoud ook annuleren??Ik wil wel bij vodafone blijven,met t prepaid nummer wat ik nu heb.Mail ef...

Iphone 5 laadt niet meer op Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb sinds enkele maanden een Iphone 5, en deze laadt niet meer goed op.Hij laadt tot 3/4%, en dan stopt hij met laden. Ik heb andere laders geprobeerd,maar dit werkt niet. Tevens heb ik stof...

thijsn92 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

vodafone diensten via glasvezel werken niet. 5658 Alleen-lezen Onopgelost

Sinds 22/6 's morgens werken alle diensten via glasvezel niet. Dus geen digitale tv,.geen telefoon en geen internet. Ik kan nergens een storingsmelding hiervan vinden. Zijn er meer mensen die hier mee...

Nieuwe telefoon Alleen-lezen Onopgelost

Beste Community, Gisternacht is mijn mobiel gestolen, wat erg vervelend is. Helaas had ik deze pas drie weken en loopt mijn contract nu zeker nog twee jaar door. Het betreft een Sony Xperia Z met voda...

daanmei95 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

blox in nl en blox in buitenand Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb al 1gb geactiveerd maar nu ga ik 3 dagen naar het buitenland kan ik daar dan nog alles in 1 op reis activeren? En word dit automatisch gestopt als ik terug in NL ben? En vervalt mijn 1gb dan ni...

maria30 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

geen internet en telefonie Alleen-lezen Onopgelost

Regio 5975, geen of sporadisch internet en vandaag ook geen netwerk verbinding. telefoon zoekt steeds netwerk. Htc Sensation xl is gloeiend heet.

weperenrv door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verificatiecode voor snapchat wordt niet ontvangen Alleen-lezen Onopgelost

Beste,Ik ervaar problemen met het activeren van mijn Snapchat.Op de website van Snapchat staat het volgende: If a mobile verification text has been sent, but you have not received it, please ask your ...

menno1881 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

netwerkproblemen 5680 DA (Best) Alleen-lezen Onopgelost

Heb al 2 dagen geen internet, en kan af em toe bellen (5685JH). Dit is al de 2e x deze maand. Niet gewend van Vodafone.

Sms 75% tegoed verbruikt Alleen-lezen Onopgelost

Op 23 april kreeg ik een waarschuwings sms dat ik 75% van mijn belbundel had verbruikt.Dit was de eerste keer voor mij, door omstandigheden deze maand idd veel gebeld/smst.Nu kreeg ik de rekening en b...

Floor20 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internet Maximaal Pakket uitzetten Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik wil graag mijn Internet maximaal pakket uitschakelen bij blox bundel.Alleen zie ik die nergens beschreven hoe dat moet doen en op mijn vodafone kan ik het niet uitschakelen.Heeft iemand een ...

dawgli81 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verlengen met kado ?? Alleen-lezen Onopgelost

Ik kan in augustus m'n abbonnement verlengen,Maar ik heb eigenlijk geen nieuwe telefoon nodig .Ik vroeg me daarom af of vodafone ook een optie incl kado heeft ipv korting of nieuwe telefoon .Gr.

Leroy83 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen informatie vanuit Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, ik heb afgelopen woensdag mijn abonnement verlengd, maar tot op heden nog niks mogen vernemen van het nieuwe toestel. Er staat vermeld dat het toestel binnen 1 werkdag geleverd wordt. ...

Storing Maarssen Alleen-lezen Onopgelost

Beste vodaphone medewerkers, is er een storing bekend in Maarssen postcode 3607hp.Ik heb sinds een dag of 2 geen of nauwelijks bereik.Groeten Erik

Zoomin door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen ontvangst Aalsmeer 1432 MG Alleen-lezen Onopgelost

Nu heb ik al weken nauwelijks verbinding over 3G, tijdelijk 3G uitgezet maar sinds vanochtend werkt dat zelfs niet meer! Er is "geen service".Nu heb ik een dual sim kaart en ook met het andere toestel...

Jackl door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen ontvangst 1117ZN Schiphol Oost Alleen-lezen Onopgelost

Al drie dagen heb ik gee of zeer slecht ontvangst (slechts een streepje buiten) Binnen is alles compleet weg. Is weer goed als ik naar huis ga.... Al drie hele dagen dus geen verbinding! Vodafone doe ...

sim werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

Beste vodafone medewerkers, Ik heb mijn abbonoment over gezet van t-mobile naar jullie met nr behoud, maar nu werkt en mijn nieuwe sim kaart niet en mijn oude ook niet. Kunnen jullie mij snel helpen? ...

dennism door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mobiel internet op 3G/4G d-link router type dwr921 Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb 2 vragen: 1: Is het mogelijk om d simkaart vaneen normaal gsm abonnement waar ook een data bundel op zit te gebruiken in een 3g router? 2: Wat zijn de instellingen daarvoor? Ik heb nu: 3G netwo...

SignaalPlus ervaring samen met Ziggo Ubee 3200 Modem/Router Alleen-lezen Onopgelost

Klein verslag voor gebruikers van SignaalPlus en Ziggo Modem/Router. Bestelling geplaatst bij Vodafone en de SignaalPlus dag later ontvangen, lekker snel.Maar toen, was er al bang voor liep het niet z...

laag verbinding Alleen-lezen Onopgelost

heel trage verbinding  in osdorp 

mo5713 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen