Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,087Oplossingen
  • 1,463Discussies
  • 74.2KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Wanneer kan ik mijn abonnement verlengen? Alleen-lezen Opgelost

Hallo, ik had een vraagje ik wil mijn abonnement verlengen maar vanaf wanneer kan dat? De mijne loopt op 4 dec af. Nu staat er dat je dit 4 maanden Vanseveren kunt maar is dit in mijn geval nu augustu...

Sjp door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

HTC One X start niet meer op en laadt niet meer Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal, Een maand geleden heb ik via Belsimpel.nl een HTC One X-toestel met een tweejarig Vodafoneabonnement gekocht. Maar ik krijg 'm nu al niet meer aan de praat. Als ik de smartphone in de ...

Welkom op het forum! - the movie! Alleen-lezen Onopgelost

Welkom op ons forum! Leuk dat je een kijkje komt nemen. Voordat je aan de slag gaat op het forum wil ik je vragen onderstaand filmpje te bekijken. Hierin leg ik je onder andere uit wat het forum is, h...

Arina door Expert
  • 2268 Topics
  • 236 Oplossingen
  • 126 Likes

data dagundel op reis vraag Alleen-lezen Onopgelost

Goedenavond, gister heb ik online mijn abonnement verlengd. Zojuist heb ik de alles in 1 op reis dagbundel aangezet aangezien ik in het buitenland ben, bij het bevestigen krijg ik een pop up melding v...

kan niet bellen of smsen Alleen-lezen Onopgelost

Ik woon ook op postbode 3065kb en heb het zelfde problremzoals jeroenhup

johnben door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ik kan niet bellen/sms'en in internetten Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds dit weekend totaal geen bereik meer rondom mijn huis. Zodra ik weg loop dan heb ik wel verbinding, ik heb alleen problemen in de nabijheid van mijn huis. Sinds gisteren heb ik dit problee...

JeroenHup door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

mc afee mobile protect Alleen-lezen Onopgelost

Heb een nieuwe telefoon met nieuwe sim (met zelfde nummer als oude sim) maar de nieuwe sim kan alleen op maandag t/m zaterdag worden geactiveerd en het is nu zondag?!?! Maar mijn oude telefoon met sim...

DP door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

geen netwekverbinding postcode 6102 sinds 27-7-2013 Alleen-lezen Onopgelost

Wij zitten op een camping in echt (limburg). Sinds de onweer gisterochtend hebben wij geen netwerk meer. Wij kunnen niet bellen, smsen en op het internet. Alle gasten op de camping met een vodafone ab...

svdkraan door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

3GB BLOX Alleen-lezen Onopgelost

Kan ik na 14 dagen gebruik te hebben gemaakt van 3GB aanbieding, die weer uitzetten?Dus stel; ik zet hem nu vr. 26/7 aan. Kan ik het stoppen op 15/8 ?HaDeVe

HaDeVe door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Registrerrten Alleen-lezen Onopgelost

Waar moet ik mijn dongle registterten. Na de vertwijspagina kom ik deze keuze niet meer tegen.

CNWagner door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

7602JB - Almelo - Geen internet sinds 22/23 augustus Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Sinds het begin van de week heb ik geen internetontvangst meer. Alles geprobeerd: aan/uit, batterij, APN opnieuw toevoegen. Ben er van overtuigd dat het een probleem met een mast betreft aangezie...

daanh door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

tijdens bellen valt me tel uit Alleen-lezen Onopgelost

hallo, ik wil steeds bellen maar als ik bel en iemand aan de lijn krijg horen ze me niet of me tel valt uit.

3G werkt al dagen niet meer Alleen-lezen Onopgelost

Geachte medewerker / medewerkster van Vodafone,Al langer dan een week kan ik geen gebruik maken van het 3G netwerk op mijn Samsung Galaxy S3.Problemen met het netwerk kunnen voorkomen en daar heb ik a...

MartijnM door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Videobellen van S4 naar S4 met 3G en WiFi werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, korte tijd geleden hebben mijn zwager en ik beiden een Samsung Galaxy S4 gekocht. Met deze telefoon zou het mogelijk moeten zijn om te videobellen. Ondanks een sterke WIFI verbinding l...

Wilt u bij Vodafone blijven? Het kost u dan 85 euro`s!!! Alleen-lezen Opgelost

Net klant bij Vodafone, maar heb slechte bereik thuis. Een SignaalPlus Plug&Play zou eventueel een oplossing kunnen zijn. Vodafone stelt me voor om naar een andere provider te gaan, maar zelf denk ik ...

nera door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Reperatie iphone 5 Alleen-lezen Opgelost

Ik wil graag mijn iphone 5 laten opsturen nu heb ik wel vervangs toestel service maar ik zou graag van te voren willen weten hoe lang ik me iphone dan ongeveer kwijt ben

Cyntje door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Netwerk valt aan en uit Alleen-lezen Onopgelost

Hoi hoi, Ik ben al dagen chagerijnig. Mijn BB doet super gek. dan kan ik appen en dan weer niet. Het word erger en erger. Mijn phone is pas een jaartje oud en ik heb een nieuwe SIM in laten zetten. No...

Grace007 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Slecht tot nauwelijks netwerk op postcode 6021 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb nu sinds gisteren 25juli 2013 geen tot amper netwerk. Hiervoor heeft het altijd uitstekend gewerkt. Is er misschien een netwerk storing of wat kan ik er aan doen om dit te verhelpen? mvg...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen