Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,281Oplossingen
  • 1,756Discussies
  • 81.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Lang verwacht: HTC One! Alleen-lezen Onopgelost

Groot nieuws!De langverwachte HTC One komt eraan! En het mooie is, je kunt hem NU al pre-orderen bij Vodafone:D. Op dit moment lukt dat alleen als je nieuwe klant wordt bij Vodafone. Zoals HTC het toe...

blokkeringscode Alleen-lezen Opgelost

Hallo,ik heb enige tijd geleden mijn telefoon simlockvrij gemaakt en een andere kaart in gebruikt.Nu heb ik er weer een vodafone prepaidkaart erin gestopt, maar nu vraagt hij om een blokkeringscode.Ik...

ip 67 telefoon Alleen-lezen Onopgelost

Goedenavond Ben al een tijd op zoek naar een rugged smartphone oftewel een met een ip67 of 68 certificeringEn had een cat B15 gevonden maar is niet leverbaar door vodafone waarom niet hebben ze liever...

Verlenging abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik kreeg een paar dagen geleden een mail met het bericht dat ik mijn abonnement kon verlengen.Nou vraag ik me af, als ik dat nu doe, betaal ik dan tot het eind van mijn vorige contract dubbel, ...

overstappen Alleen-lezen Onopgelost

Hoi vodafone, 3 oktober loopt mijn abonoment af bij vodafone. Ik wil dan overstappen naar tele2 vanwegen de kosten. Maar mij is niet helemaal duidelijk hoe dit werkt. Ik wil ook graag mijn nummer beho...

Sim activeren Alleen-lezen Onopgelost

Beste,Vandaag mijn nieuwe IPhone 5s binnen gekregen als verlenging van mijn abonnement. Nu zit daar een andere Simkaart bij. Mijn oude Sim doet het niet meer en past hier ook niet in. Nu kom ik tot de...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen