Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,237Oplossingen
  • 1,680Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Iphone 4s wel of geen garantie? Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Sinds vandaag werkt mijn WIFI op mijn Iphone 4S niet meer. De knop om WIFI aan te zetten is "greyed out" . Vanalles geprobeerd maar helaas. Ik heb ongeveer 14 maanden geleden een tweej...

Huawei G525 niet met vodafone= Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb net een Huawei Ascend G525 gekocht als vervanger voor mijn samsung die kapot ging deze week, en nu krijg ik van vodafone een sms dat mijn telefoon ingesteld moet worden voor internet, e-...

ts46 door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

2 nummers op 1 klantnummer Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een abonnement lopen bij Vodafone maar de einddatum van het contract loopt nog tot 14 oktober. Vandaar dat ik een (extra) abonnement heb afgesloten, vanzelfsprekend ook bij Vodafone, maar nu ka...

marco1360 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Iphone 5S Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds vandaag een Iphone 5S, wat doe ik met de 4S om hem te de- activeren? Zodat ik niet dubbel met internet verbonden ben?

Miek24 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Onterecht dataverkeer Alleen-lezen Onopgelost

Geachte heer/mevrouw,Ik zie dat er op 20 mei jl. een bedrag van €(bedrag)van mijn rekening is afgeschreven. Betreft klantnummer *knip* en factuurnummer *knip*.Omdat dit bedrag nogal aan de hoge kant i...

6171gn Stein heeft slecht tot geen bereik Alleen-lezen Onopgelost

Ik lees dat er werkzaamheden plaatsvinden. Wat houdt dat in? Krijgt oud Stein soms een nieuwe zendmast? Zou erg wenselijk zijn, want het bereik is abominabel, zeker binnen in huis.

Goris328 door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ik kan niet bellen Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb pas een simkaart van vodafone in me telefoon gestopt. Internet doet het wel gewoon alleen bellen lukt niet. Ook niet naar de infolijn van vodafone. Telefoon aan en uitgezet. Simkaart eruit geha...

hkt280 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

storing zeist 3704 Alleen-lezen Onopgelost

Ik kan niet bellen vanaf 11.45 uur.

Gemiste gesprekken Amersfoort Alleen-lezen Onopgelost

Sinds een week mis ik voornamelijk thuis opeens gesprekken, waarna ik wel een "gemist gesprek sms" ontvang.Ik heb een Sony Xperia V. Mijn postcode is 3818LK. Gelukkig heb ik Vodafone Red dus het terug...

cvonhogen door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

sms4004 Alleen-lezen Onopgelost

mijn dochter heeft en hoge rekening van 4004 diensten wat is dat

elly door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ontvangst telefoon? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb vorige week(17-01-2014) mijn telefoon besteld en abonnement verlengd. Wanneer ontvang ik mijn telefoon? Het is inmiddels een week later. Service?

ftani door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

2242BN - Wassenaar | geen 3G Alleen-lezen Onopgelost

No 3G services in this area, and in all Wassenaar

Afrekening internet in een NIET-voordelland? Alleen-lezen Opgelost

Even een vraagje: In sommige landen kost internet tegen de 10 euro per MB. In welke hoeveelheid rekent Vodafone deze af? Ik hoop niet per MB, want mijn idee was om soms heel even internet inte schakel...

DigiD smsjes komen niet binnen Alleen-lezen Onopgelost

Weet iemand hoe het kan dat ik helemaal geen SMS codes meer binnen krijg van DigiD? Vodafone blokkeert ze?!

millanie door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

whatsapp op blackberry Alleen-lezen Onopgelost

whatsapp doet het niet.en ik heb de baterij en alles al opnieuw opgestart, maaar hij doet t nietHELP! groetjes ilse :0( plaaats snel reactie alsjeblieft , ik kan niet zonder whatsapp )

verlengen Alleen-lezen Onopgelost

Ik kan mijn toestel vanaf 27 januari verlengen gelukkig is dit al bijna aangezien die niet meer optimaal funtioneerd. Ongeveer 2 weken geleden heb ik contact gehad met de klantenservice omdat mijn toe...

chantie door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Geen internet te krijgen op m'n telefoon. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo iedereen, Ik kan op de een of andere manier geen internet op mijn toestel krijgen.Heb handmatig alles proberen in te voeren. Wat voor de rest aangevinkt moet staan staat ook aan. Nou moet ik wel...

Aatsky door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen