Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,273Oplossingen
  • 1,746Discussies
  • 81.4KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

sms prepaid tarief Alleen-lezen Onopgelost

waarom betaal ik in een keer 23 cent voor een sms als dit voorheen 9 cent was ?dit is sinds ik in mijn prepaid tariefplan mijn instellingen heb gewijzig naar prepaid+.wat moet/kan ik doen om dit weer ...

3G Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik ben reeds jaren abonnee bij Vodafone, echter ik heb het gevoel dat ik in de zeik genomen wordt door Vodafone.Moementeel gebruik ik een Samsung II. Als ik naar de verbinding kijk in het toest...

Sony Xperia ZR geen wifi Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds februari een Sony Xperia ZR super fijne telefoon en voor mij een perfecte telefoonhelaas doet sinds kort mijn Wifi niet meer. (nadat ik een update heb gedaan van sony)dit was eind maart. ...

backlightbleed Alleen-lezen Onopgelost

3 mei jl. HTC one gekocht, afgelopen maandagnacht bemerkt dat de verlichting van de touch-knoppen onder het scherm door een gleuf in de behuizing heen schijnt. Zoeken op internet zegt dat dit backligh...

Vast op mobiel Alleen-lezen Opgelost

Beste,Ik heb gisteren een vast op mobiel aangevraagd en deze is ook actief. Alleen ben ik na gisteren 18:30 telefonisch niet bereikbaar op zowel vast en mobiel gaat direct naar mijn voicemail.Moet ik ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen