Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,741Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Ontgrendel PIN code Alleen-lezen Onopgelost

Hi iedereen, Just some information. Als je de ontgrendelpin van je Samsung toestel of tablet niet meer weet, kun je maar één ding doen. Dit is het apparaat opsturen naar Samsung. Hun zullen dan 'iets'...

bel SMS aan Alleen-lezen Onopgelost

Ik zet bel SMS aan krijg een berichtje terug met Prepaid +BelSMS is actief. Vanaf nu krijg je bij elke opwaardering onbeperkt sms-en en/of mobiel bellen naar Vodafoners. Ga naar www.vodafone.nl/opwaar...

sinds jaren slecht bereik 6446dd Alleen-lezen Onopgelost

Tot een jaar of 3 pefecte volle 3g bereik op mijn locatie in amsterrader veld in brussum. De laatste tijd is het drama schakelt soms van 2g/3g/4g maar alleemaal niet sterk genoeg om een gesprek te kun...

Misleidende reclame 4G Alleen-lezen Onopgelost

Heb sinds een paar maanden een iphone 5 met daarbij een 4G abbonnement. Nu hoor ik steeds die iritante reclame op de radio over deeking in 4G dekking in Nieuw Zeeland.Hierbij wordt de commercial afges...

Geen service Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb net mijn telefoon met nieuw abonnement en nieuw nummer ontvangen echter geeft de telefoon elke keer geen service aan en kan ik nergens mijn mobiele nummer vinden?! Iemand een idee wat het probl...

meer data Alleen-lezen Onopgelost

Hoi Ik heb een vraag want ik heb 200 mbMaar ik heb pas heel even op what app gezeten en toen stond er in mij bij data gebruik dat ik 158 kb had gebruikt maar bij de app my Vodafone stond dat ik 3 mb h...

iphone 4s scherm reageert raar Alleen-lezen Onopgelost

Onlangs heb ik een iphone 4s overgenomen van een kennis, die een abonnement heeft bij vodafone. Deze iphone zat erbij, en is nu precies 2 jaar oud. Ikzelf zit op een vodafone-dochter-netwerkNa een maa...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen