Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,193Oplossingen
  • 1,618Discussies
  • 75.9KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Telefoon kwijt Alleen-lezen Onopgelost

Kan ik via Vodafone tracken waar mijn telefoon is?

Chimmy door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verlengen abonnement maar toestel is nog niet uit Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Over een aantal dagen verloopt mijn abonnement.Ik wil graag verlengen, maar het toestel wat ik wil (samsung Galaxy S5) is nog niet uit.Wat nu? Wat zijn mijn opties?Alvast dank voor de info.

FB foto's niet kunnen verwijderen uit galerij samsung galaxy s4 Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik heb de Samsung galaxy S4 en heb hem nu een paar weken maar hier mijn probleem:Ik heb op FB mijn synchronisatie uitgezet maar de fotos die al zijn gesynchroniseerd kan ik nu niet verwijderen ?...

50 euro extra van een anonieme gever? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb zojuist mijn Vodafone prepaid toestel opgewardeerd via 'online opwaarderen'.Eerst kreeg ik een sms dat ze het zouden verwerken en daarna kreeg ik een sms dat het allemaal gelukt was. (afzender ...

elsje door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Foutmelding bij registreren Smartpass Alleen-lezen Onopgelost

Zojuist geprobeerd te registreren voor Smartpass. Eerst alle gegevens ingevuld, SMS gekregen, op link geklikt voor aanmaken gebruikersnaam en wachtwoord en krijg vervolgens volgende foutmelding ' HTTP...

spelier door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung F-serie of S5-Premium Alleen-lezen Onopgelost

Het gerucht doet al een jaar de ronde dat Samsung met een F-Serie zou komen. Een Serie die de grotere broer van de S-Serie zou moeten worden. Andere zeggen dat Samsung met een S5-Premium editie gaat k...

Problemen s3 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb de afgelope twee dagen mezelf boos zitten te maken omdat ik mijn gsm gewoon niet opgestart krijg. Als hij toch opstart en ik juist mijn PIN-code heb ingevuld valt hij al weer uit. Ik heb ...

Fenne door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

slecht Internet bereik Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds september een mbb en totaal geen netwerk. Ik Kan niet geholpen worden met signaal versterker ivm geen vaste Internet aansluiting. Ik heb hem dus daarom nooit aanstaan maar betaal enorme h...

sabently door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Zeer slecht bereik ondanks signaalplus ! 5251WK Alleen-lezen Onopgelost

Wij ervaren sinds kort een nog slechter bereik dan dat 't al was. Na ellende lange discussies vorig jaar hebben jullie aangegeven dat het bereik hier zeer slecht is (net 2G) Ik kon vaak alleen maar no...

Triez72 door Gedreven Liefhebber
  • 30 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Telefoongesprek valt weg Alleen-lezen Onopgelost

Vanochtend kreeg ik een belangrijk telefoontje Helaas viel na een seconde of vijf het gesprek weg. De eerste drie seconden gaat het goed, maar dan word ik onverstaanbaar en wordt de oproep beeindigd. ...

TijmenW door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Red supper zonder 6 gb databundel Alleen-lezen Onopgelost

Ik hoor van een hoop mensen met een red supper abo 6gb internet hebbenIk heb der namelijk maar 4 en op de side staat ook aangegeven dat jullie ze nu met 6gb afsluitenDan wil ik weten waarom ik dan gee...

Aanvraag Multisim Alleen-lezen Onopgelost

Via My Vodafone heb ik 15 maart een multisim aangevraagd, dit heb ik via My Vodafone gedaan omdat mij in de winkel verteld werd dat dit alleen online gedaan kon worden, dit zou dan maximaal 2 weken du...

Geselecteerde netwerk niet beschikbaar - HELP Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik kan geen netwerk krijgen op mijn samsung galaxy s3. Ik kan dus niet bellen en internetten.Ik heb geprobeerd: Ik heb de handmatige internetverbindingswizard doorlopen, alles correct ingevuld. ...

slecht bereik 6916 AN Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb de afgelopen paar dagen slecht bereik zowel telefonisch als datanetwerk.Volgens de telefoon heb ik vol bereik en 3G maar ben ik slecht bereikbaar en kan ook niet altijd bellen/sms'en of whatsap...

Corsair door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuwe simkaart na diefstal Alleen-lezen Opgelost

Mijn HTC is helaas gestolen in Canada. Mijn Canadeze SIM zat erin, en mijn Nederlandse Vodafone SIM heb ik dus nog. Ik had mijn abonnement tijdelijk stop gezet voor de periode dat ik in het buitenland...

Milky door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen 3G wel WiFi Alleen-lezen Opgelost

HoiHoe kan het dat vandaag mijn nieuwe bundel is ingegaan van de maand maar heb geen 3G maar wel WiFi.Groet

Kasperg door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Samsung S4 valt uit Alleen-lezen Onopgelost

Na de laatste 2 updates valt mijn samsung galaxy S4 meerder keren per dag zonder reden uit. Dit heb ik ook van meerdere vrienden vernomen dat dit ook bij hen gebeurd. Met de S2 nooit problemen gehad, ...

DideH door Meedenker
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung Galaxy S5 of HTC One M8? Alleen-lezen Onopgelost

Op respectievelijk 4 en 11 april komen de s5 en nieuwe one uit. Wat is de beste keus tussen deze toestellen? En waarom dan?

Beennie door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vraag abonnement Alleen-lezen Opgelost

Hallo allemaal, Ik heb op naam van mijn moeder een abonnement aangevraagd, zodat ik vanaf 7 mei (wordt ik 18 jaar) deze kan overzetten naar mijn naam.Nu heb ik tijdens het invullen van de gegevens de ...

verlengen neigt naar opzeggen Alleen-lezen Onopgelost

Ik erger me te pletter, eerst wordt ik 3 maanden van te voren gebeld over een nieuw abbonement. Waar ik natuurlijk nog niet over nagedacht had.een maand later nog een belletje, prima geholpen maar ik ...

wilmatj door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen