Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 8,819Oplossingen
  • 24.6KDiscussies
  • 69.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Alle topics

Probleem Met Ontgrendeling Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb ingesteld wanneer ik mijn telefoon wil gebruiken dat ik via een patroon mijn htc kan ontgrendelenNu heeft mijn neefje ermee gespeeld en na 5x de verkeerde patroon te hebben gedaan is mijn htc g...

frank door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Poorten Blijven Gesloten Alleen-lezen Onopgelost

Bij ons maken we gebruik van vodafone internet. Dit alles loopt via een router/modem, dit is een Globe Surfer II van Option. Hierin kan ik zonder problemen poorten open zetten. Maar toch blijf ik prob...

GeWa door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Parrot 3200Ls Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een H1 en gebruik in de auto een parrot 3200LS installatie.Echter nu moet ik iedere keer als ik met de auto weg wilt gaan eerst konstant op mijn H1 eerst bevestingen geven voor het koppelen.Ja ...

PD0HQF door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verdwenen Sms Na Massaopslag Alleen-lezen Onopgelost

Vandaag heb ik mijn N97 via de massaopslag met mijn PC verbonden. Na normaal de USB kabel los gemaakt te hebben zijn mijn SMS berichten van na 3-5 verdwenen. ontvangen en verzonden berichten. Hoe kan ...

EE0817 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Packetgegevensverbinding Niet Beschikbaar Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allen, Ik heb een Nokia 5800 XM met zorgeloos mobiel internet. Nu is dit internet de laatste tijd niet meer erg zorgeloos omdat ik bepaalde momenten geen toegang heb tot mijn internet. hoe ik te...

Jasper door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Email Htc Hd Mini Alleen-lezen Onopgelost

Beste,Ik ben zojuist inbezit van een htc hd mini.Een fijn toestel.Alleen weet ik niet hoe ik mijn email in moet stellen om mail van mijn vaste computer kan ontvangen.Weet iemand hoe ik dit moet doen o...

peet35 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Meldingen Van Storingen Door Vodafone? Alleen-lezen Onopgelost

Gisteren rond 18u00 waren er problemen met het mobiel internet van Vodafone.WAAROM MOETEN WIJ DEZE PROBLEMEN TE HOREN KRIJGEN VIA ANDERE BRONNEN?TelefoonNieuws: Storing legt dataverbinding Vodafone pl...

stefan door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Email Instellingen Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een simlockvrije Iphone, first generation. Ik heb thuis een internet abonnement bij vodafone (vodafonevast). Nu (nou ja ik probeer het al 2 jaar) wil ik graag mijn email van vodafone ook op mij...

EvdB door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

De Letter R En Het Cijfer 0-Probleem Alleen-lezen Onopgelost

Op mijn H1 werken na de update de letter R en het cijfer 0 niet meer.Als ik nu een sms of email wil schrijven via Toetsenbord waarin de letter R zit dan geeft deze een Q. En als ik op de Q druk dan kr...

Burny door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Htc Hd2 Leveringsproblemen? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb eind april, een htc hd2 besteld.. maar nog niets binnen.. al meerdere keren gebelt naar klantenservice, alles staat in het systeem.Eerst was die niet op voorraad en die mevrouw zij dat die 4mei...

xbob door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Roaming Aan En Uit In Buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal ik heb sinds 3 dagen een HTC Desire in mijn bezit en zo op het eerste gezicht een wereld toestel. Nu lees ik op het internet nog al heel rare verhalen over extreem hoge kosten i.v.m. he...

aren door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

E-Mail Verzenden Met Vodafone ? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb me suf gezocht naar de instellingen van Vodafone voor het verzenden van e-mail, eindelijk is het gelukt.bijvoorbeeld a jansen bij provider TelfortPOP-accountgegevensAccount: A. JansenAdres: a.j...

mbenbah door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen Verbinding Met Internet Alleen-lezen Onopgelost

hai,ik heb alles ingesteld (en ken de instellingen onderhand uit mijn hoofd)maar iedere keer als ik verbinding wil maken met de vodafone homepage krijg ik het bericht dat dit niet kan omdat ik niet ge...

Darkness door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Htc Hd2+Vodafone = Reboot Met Streaming Video? Alleen-lezen Onopgelost

Sinds kort gelukkig eigenaar van een HTC HD2, na wat getweak werkt dit toestel op bijna alle vlakken zoals ik dat wil, lekker vlot stabiel etc.Alleen heb ik vandaag gemerkt toen ik voor het eerst wat ...

d33f door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoe Kan Ik Met Mijn Nokia N97 Gmailen Alleen-lezen Onopgelost

hoe moet ik mijn nokia n97 instellen om gebruikt te maken van gmailen

Mms Met Android Alleen-lezen Onopgelost

Dag allemaal,Onlangs heb ik een HTC legend gekocht, deze heeft een Android besturingssysteem met uiteraard een Vodafone abonnement. Echter heeft de telefoonwinkel (Phonehouse) van alles geprobeerd om ...

rjvijver door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuwe Software: E-Mail Verbeterd En Nieuwe Features Alleen-lezen Onopgelost

Voor de Samsung H1 en M1 is vanaf vandaag de nieuwe software beschikbaar. Deze update (1.2 / BUJC1) is een grote stap voorwaarts en verbetert de gebruikservaring, waaronder e-mail. Daarnaast bevat de ...

davod10 door Gedreven Meedenker
  • 2448 Topics
  • 57 Oplossingen
  • 0 Likes

Htc Desire Alleen-lezen Onopgelost

kan iemand mij vertellen wanneer vodafone de htc desire op voorraad heeft? orderstatus online volgen werkt nl niet

johnzoet door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sms Nsm Problemen Alleen-lezen Onopgelost

hoi allemaalik heb een htc hd2 als ik smsjes verstuur gaan deze soms naar een willekeurerig contact in mijn in box dat is wel vervelendook msn is een drama kan geen verbinding maken moet eerst weer re...

bartjuh door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung 360 Alleen-lezen Onopgelost

hallo allemaal ik zit er pas vandaag op op dit forum en het bevalt me wel.maar even iets over de samsung 360, ik heb nog nooit zo,n slecht toestel gehad als dat. kan misshien aan mij liggen heb nameli...

lange40 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgaande Post Instaleren Op De Desire Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal,Ik Aren heb sinds een week de HTC Desire een schiterend toestel. Maar ik heb het volgende probleem ik krijg van mijn eigen OUTLOOK EXPRESS account de uitgaande post niet aan de praat. N...

aren door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Htc Hd 2 Wifi Problemen Alleen-lezen Onopgelost

kan iemand mij helpen ?ik kan 1 of ander manier geen verbinding maken met mijn htc hd2 op mijn draadloos internet ik heb me wachtwoord 100% zekker goed ingetyp maar hij maak geen verbinding hij blijft...

djplan door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Google Sync Alleen-lezen Onopgelost

Wie heeft ervaring met het instellen van de Google Sync met de E90?

Van Prepaid Naar Abo ( Ultratouch ) Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal,Mijn nieuwe mobiel is binnengekomen, de samsung ultratouch. Ik heb voor nummerbehoud gekozen, dit nummer was eerst van mij oude prepaid telefoon.Nu stop ik de simkaart in de nieuwe tele...

Birgit door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Help, Ik Word Gek Van Die 1200 Smsjes Alleen-lezen Onopgelost

Hee mensen, ik heb op dit moment geen beltegoed (zie voor de reden het topic "wifi" verderop in het forum; mn mobiel gaat automatisch Internetdingen doen als ik dat niet wil dus mijn beltegoed is stee...

Maaike123 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Alleen Wifi S.v.p. Alleen-lezen Onopgelost

Al jaren heb ik een probleem met mobiel internet dat ik wel heel graag opgelost wil hebben. Als ik met mijn telefoon Wifi aanzet om via een router thuis te kunnen internetten, wordt toch steeds terugg...

eeverts door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Prepaid Telefoon +Simkaart Abb. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb een Vodafone abbonement, maar wil nu een nieuwe telefoon kopen. Kan ik mijn bestaande sim-kaart in een prepaid telefoon gebruiken??? Of moet het beslist een simlockvrije telefoon zijn?? ...

karin door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone Live Portal Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds kort een android toestel en nu probeer ik op de vodafone live portal te komen, dit lukt alleen niet krijg alleen een wit scherm met rare tekst erop. Wanneer ik de proxy instel dan krijg i...

snefkens door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Tv Kijken Touch Pro2 Alleen-lezen Onopgelost

wie kan mij verder helpenik zoek de instellingen voor mijn htc touch pro 2 zodat ik o.a. tv kan kijkenop dit toestel.groet Alex

aldrenth door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Micro-Sim Alleen-lezen Onopgelost

Er zijn al diverse berichten te lezen over de opvolger van de iPhone 3GS welke vermoedelijk alleen gebruikt kan gaan worden met een Micro-SIM kaart. Stel voor dat Apple alleen de Micro-SIM ondersteunt...

michelos door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Data delen met Red Together

Red Together biedt een uniek concept: je kan samen data delen. Alle groepsleden gebruiken GB’s uit één grote datapot. Maar, hoe werkt dat nu precies? En hoe moet je het delen van data bij Red Together...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen