Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,256Oplossingen
  • 1,694Discussies
  • 77.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

gps werkt niet galaxy s4 mini Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb inmiddels al vanalles geprobeerd maar ik krijg mijn gps niet werkend. Navigatie en runkeeper werken niet. Ik heb een app op mijn telefoon gezet die de gps test maar geen enkel ontvangst. Mijn v...

TeamRuig door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuwe prepaid sim geen extra 5 euro Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb vandaag een nieuwe prepaid sim kaart geactiveerd met 5 euro. De additionele 5 euro heb ik niet ontvagen van Vodafone en dit bevreemd mij: - Account aangemaakt- Ingelogd- 10 euro opgewaardeerd- ...

Nieuw abonnement Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone, Mijn abonnement loopt in September af en ik ben dus op zoek naar een nieuw abonnement. Ik heb zelf een telefoon gekocht en zoek een sim only abonnement voor bij deze telefoon. Ik ben i...

Koef door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

4G op Samsung Tablet S werkt niet Alleen-lezen Opgelost

Ik heb sinds vandaag een nieuwe Samsung Tablet S 4G.Daar heb ik mijn dual sim in gestopt van mijn Vodafone Red Business Super abonnement.Daar zou ik 4G op moeten hebben, maar de tablet verbindt alleen...

tonyT door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

geen wifi meer Alleen-lezen Onopgelost

We hebben een Samsung galaxy S5 en op vakantie in het huisje op de wifi aangesloten. Nu thuis pakt hij ons eigen router wel weer op en zegt verbonden te zijn maar kan niet meer via Wifi op internet al...

Geen netwerk in het buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Onlangs bleek bij een trip naar de UK dat ik geen netwerk had om mijn Samsung S2. Ik kon niet bellen, niet gebeld worden, geen berichten ontvangen en ik kon ook niet op WiFi netwerken komen. Ligt dit ...

svermeer door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abbo vroegtijdig verlengen Alleen-lezen Onopgelost

Mijn abbo loopt januari 2015 af, dit betekend dat ik officieel vanaf september 2014 mijn abbo mag verlengen. Alleen nu valt mijn telefoon steeds zomaar uit en start opnieuw op.Is er iemand die ervarin...

yaar15 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Jammer.... Smartband bij Sony Xperia Z2 Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb vandaag mijn abo verlengd in de vodafoneshop icm een Sony Xperia Z2. Ik heb hierbij expliciet gevraagd of dezelfde acties gelden in de winkel als in de webshop. Jullie medewerker vertelde me da...

nummer geblokkeerd Alleen-lezen Onopgelost

ik heb al een tijdje geen beltegoed op mijn telefoon gezet en kreeg een sms dat als ik hem niet opwaardeer binben een bepaalde tijd mijn nummer zou vervallen maar ik ben vergeten het op te waarderen e...

Breulsje door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

1711RR slecht tot geen bereik Alleen-lezen Onopgelost

postcode -1711RR plaatsnaam Hensbroek - probleem slcht tot geen bereik - datum 01-08-2014. n.sim in een ander toestel gedaan 4G hebbenw enog niet 3G naar 2G gezet helaas geen verbetering.Meerdere mens...

xsjlo door Stamgast
  • 69 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 9 Likes

nieuw abbonnement maar geen netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Vandaag gaat mijn nieuwe abbonnement in bij Vodafone. De sim-kaart van Vodafone is geplaatst maar bij het kiezen van een netwerk geeft het toestel aan dat ik geen netwerk kan maken met het netwerk of ...

janna door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

email naar sms Alleen-lezen Onopgelost

Beste communityIk heb thuis een beveilingscamera geinstalleerd. Zodra er beweging is wordt er een email verstuurd. Tot zo ver geen probleem.Als ik echter op vakantie ben wil deze email om laten zetten...

3G sneller dan 4G op Galaxy S4 GT-I9505 Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Aan 't begin na activering van 4G blox in januari 2014 op een BSW F&F abo haalde ik met gemak 50Mbit down en 15Mbit up met mijn Galaxy S4. Sinds een paar maanden word ik gecapped op 4G. Op 3G/H+ ...

-Andy- door Gedreven Ontdekker
  • 11 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Slecht/geen bereik 4331TD Alleen-lezen Onopgelost

Goedendag, ik en mensen die hier in de buurt wonen (het is dus niet telefoonafhankelijk en deze mensen hebben ook Vodafone), ervaren sinds 2 weken een verminderd bereik. Voor de storing was er voldoen...

littleboy door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

HTC 8X fm radio Alleen-lezen Onopgelost

Wat ik op internet vind zegt dat voor de htc 8x bij update gdr2 een fm radio toegevoegd zou worden bij muziek en video hub. Controle van mijn software versie zegt dat ik versie 8.0.10327.77 wat overee...

Zuyderzee door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone SMSGateway Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Ik weet niet of het mogelijk is en ik weet ook niet of ik in de goeie categorie deze vraag stel maar is er een SMS API gateway waarmee je zeg maar SMSjes kan sturen (zakelijk gebruik) ...

Geluid bij opladen Alleen-lezen Onopgelost

Sinds een paar dagen krijg ik bij het opladen van mijn Galaxy S5 om de paar seconden een geluidje te horen. Hoe kan ik dit uitzetten? Daarnaast heeft de Galaxy S3 een geluidje wanneer deze volledig op...

biver75 door Gedreven Ontdekker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

mobiele netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Hooi met Janine hier, Ik zit in Zeewolde op vakantie en opeens vandaag doet me mobiele netwerk raar zouden jullie me hiermee kunnen helpen, ik altijd hier goed bereik gehad alleen īk kan nu niks meer ...

janinejwz door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen