Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,072Oplossingen
  • 1,451Discussies
  • 74.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

sony ericsson xperia z1 geluid valt weg Alleen-lezen Onopgelost

Goede middag, Ik heb ineens een probleem met me z1, zodra ik bel valt me geluid na een minuut of 2 uit als ik hem dan naar luidspreker zet hoor je nog wel een beetje geluid maar er is niet mee te bell...

Tonny door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Veel dataverbruik en weet niet waardoor dit komt Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Vanochtend gebeld naar kantoor, dennis g gesproken. mijn internet verbruik nam ineens toe en geen idee waar dat vandaan komt en ik heb bijna geen gebruik gemaakt van mijn internet, doe al 4 jaa...

mitchellt door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone Contract Cancelation Alleen-lezen Onopgelost

I am writing here to ask how on earth is possible to cancel a contract with VODAFONE NL ? I have called and ''canceled'' the contract months ago since I left the coutry but apparently that never happe...

kons111 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung Galaxy S5 blauw Alleen-lezen Onopgelost

Goeie morgen, Komt de S5 binnenkort ook in het blauw bij jullie?Vriendelijke groet, Peter

petert87 door Gedreven Liefhebber
  • 30 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 4 Likes

Contacteren waardeloos Alleen-lezen Onopgelost

Ik probeer van alles om mijn LIVE TV app op mijn i-phone op te zeggen.Maar ik kan nergens vinden hoe dat moet.Daarnaast kun je heel moeilijk vodafone contacteren.Blijkbaar alleen via twitter of face b...

Frits59 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

HTC One Mini 2 Alleen-lezen Opgelost

HTC heeft eerder deze week de HTC One Mini 2 aangekondigd. Nu is de eerste variant niet bij jullie leverbaar geweest. Zal deze tweede wel bij jullie komen? Heb hier wellicht interesse in. En ik weiger...

petert87 door Gedreven Liefhebber
  • 30 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 4 Likes

Andere sites betrouwbaar op verlengen? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb hier een vraag over het verlengen van mijn abbo. Ik kan dus volgende maand verlengen, en de selectie van Vodafone zelf is best klein op het moment. Ik zou het liefst een Z1 willen, maar ...

Postecode 4251 Alleen-lezen Opgelost

Beste Allemaal,ik ben geen vodafone klant en wil graag een worden,momenteel zit ik bij t-mobile zakelijk abon. ik werk mestaal vanuit huis en als ik thuis zit heb ik geen dekking.t-mobile is het aan h...

Jamerson door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

weinig tot geen bereik in dronten sinds 2 wkn Alleen-lezen Onopgelost

Sinds 2 weken geen of weinig bereik in dronten. Super irritant. Meer mensen last van?

carin door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

5-cijferige pincode? Alleen-lezen Opgelost

Hallo, mijn moeder had mijn simkaart uit mijn mobiel gehaald (Samsung galaxy S4 Mini) en heb ik 'mdus weer erin gestopt, maar als ik hem aanzet wordt er gevraagd om een 5 of 6 cijferige pincode.Maar d...

sema door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Niet bereikbaar Alleen-lezen Onopgelost

Ik ervaar sinds ongeveer een week dat ik niet bereikbaar ben telefonisch en per sms. Zelf kan ik dan ook niet bellen of sms'en. Er Zijn ook momenten dat ik wel bereikbaar ben en dan komen de voicemail...

My Vodafone: Snelheid verlaagd, genoeg in bundel Alleen-lezen Onopgelost

Heeft iemand enig idee hoe het volgende mogelijk is.Mijn abbo is 500 Mb plus 150 min. Ik log in op de website en zie de melding dat ik mijn internetbundel heb verbruikt en terug ga naar een lagere sne...

Albert71 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

iPhone5 gaat vanzelf uit en start niet meer op Alleen-lezen Opgelost

Hallo Forumhelpers!Ik ben heel blij met m'n iPhone 5, heb 'm nu een paar maanden. Vanmorgen ging ie ineens uit en ik krijg 'm niet meer aan. Batterij was niet leeg, maar na voor de zekerheid opladen g...

Sylvia19 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

7577 - Oldenzaal Alleen-lezen Onopgelost

De storing in postcode gebied 7577 moet volgens jullie opgelost zijn sinds 2 uur vannacht maar merk er niks van.Ik kan alleen bellen als ik mijn telefoon instel op alleen gsm. de andere optie's krijg ...

Hoelang duurt een levering van de samsung galaxy sIII? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb het besteld op de 4e, maar zie nog steeds geen verandering in de status van mijn order. Ik vraag me ook bang af, of ik wel de samsung galaxy sIII zal krijgen gezien er bij de bestelling al staa...

Lynnie door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

prepaid card with 1 GB Blox access internet aboard Alleen-lezen Onopgelost

Hi sir, I am a turist and stay in NL for two weeks and then will go to Belgium, France, Switzerland and Germany for two weeks travel, and I have bought prepaid card with 1 GB BloX package, so, I want ...

Morgan door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Afhandeling klacht wegvallen netwerk HTC One X Alleen-lezen Onopgelost

Goedenavond,Recent heb ik de laatste systeem update (jellybean) voor mijn HTC One X geinstalleerd. Tijdens de installatie aan de stroom gelegd en verder niets mee gedaan. Na afloop kreeg ik de melding...

Albers door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

BLOX: zorgeloos 15 minuten bellen Alleen-lezen Opgelost

Ik heb de BLOX zorgeloos 15 min bellen aangezet. Als mijn belminuten op zijn gaat deze bundel van 2,50 euro in waarbij er 15 minuten bijkomen. Nu wil ik graag weten hoeveel minuten ik verbruikt heb va...

wietse door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Het nut van een sms'je???? Alleen-lezen Opgelost

Vandaag kreeg ik een sms'je dat ik minder van 250 mb over heb van mijn data tegoed.Tegelijkertijd kijk ik op de vodafone app, en zie ik dat ik 0,00000000 tegoed meer heb en al €30,- over mn bundel hee...

Shrn door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen