Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,400Oplossingen
  • 1,895Discussies
  • 85KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

lucky kraslot Alleen-lezen Onopgelost

Aantal dagen geleden heb ik van jullie een kraslot ontvangen. Toen ik die kraslot opende zag ik dat ik een Ipad won.Maar ik kreeg een tweede bericht daarin stond dat ik een voucher voor 2e gratis fest...

Geen bereik Alleen-lezen Onopgelost

Zojuist met de klantenservice gebeld omdat ik geen bereik heb. Een aantal dagen geleden ben ik diverse keren gebeld (op de meest ongelukkige momenten) met een voorstel voor een nieuw abonnement. Het a...

Nieuw toestel uitzoeken Alleen-lezen Onopgelost

Hi, Ik ben al vier jaar klant bij Vodafone, momenteel heb een Sony Xperia (slechtste keus in mijn leveen ooit!) en wil heel graag een nieuw toestel, aangezien ik maar eigen risico blijf betalen omdat ...

Billing Help Needed Alleen-lezen Onopgelost

Hello.I need some assistance with my bill. There is no email address for Customer Service, the 'chat' function on the mobile app hasn't worked in a week, and I am out of the country at the moment so c...

Vodafone Vaarwel Alleen-lezen Onopgelost

Vodafone vaarwel. De laatste weken was ik niet erg meer actief op het forum m.b.t. “het inlezen” in de glasvezel problematiek.Een actuele oplevering van een glasvezelverbinding hier heeft tot nog toe ...

S4 Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen,Heb problemen met mijn S4 hij pakt de simkaart niet. Heb al geprobeerd met een andere sim maar pakt hij ook niet!

lucky kraslot Alleen-lezen Onopgelost

Hallo ik heb ook een lucky lente kraskaart gekregen en 10 dagen een prive bericht gestuurd, ik heb foto's gemaakt van de gewonnen prijs .. Ik probeer al voor de 4de x te bellen vandaag ze gooien me er...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen