Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,192Oplossingen
  • 1,620Discussies
  • 76KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Rekening hoger dan in contract staat ? Alleen-lezen Opgelost

Op 22-09-2014 is is mijn oude abonnement omgezet naar smart sim only 500 voor 12 maanden van €22,50 voor €16,00 (klantnummer: 370736944, order referentie: 10643208). In de bevestigingsmail stond dat a...

Ton56 door Stamgast
  • 81 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 9 Likes

htc one: geluid tijdens afspelen muziek en filmpjes weigerd Alleen-lezen Onopgelost

Als ik een filmpje of muziek wil afspelen weigert het geluid, met name s ochtends en s avonds. Overdag kan ik de filmpjes wel met geluid afspelen. Wat kan ik hier aan doen?

len_music door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Adreswijziging doorgeven......is dat nu zo moeilijk Vodafone? Alleen-lezen Onopgelost

Beste medewerk(st)er van Vodafone, Nog nooit heb ik zoveel moeite moeten doen om een simpele adreswijziging bij een bedrijf door te geven.Ja....via MyVodafone kun je dit aanpassen maar dan duurt het n...

Wennepen door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verlengen abonnnement van onbeperkt bellen naar beperkt bellen Alleen-lezen Opgelost

Ik had een Vodafone Red abonnement met onbeperkt bellen en dit was gelding tot 17 december 2014. Eind september jl. heb ik mijn abonnement verlengd met een Red essential abo met 300 minuten. Vodafone ...

densan door Gedreven Liefhebber
  • 26 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Activering Iphone 4s lukt niet vanwege vergrendelde SIM Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb mijn 4s middels Find my Iphone gewist (dacht dat ik hem kwijt was...). Heb hem weer terug gevonden en afgevoerd vanuit Find my Iphone (web) om de activeringsblokkering er af te halen. Nu wil ik...

iPhone 5s - zwart scherm Alleen-lezen Onopgelost

Help! Mijn iPhone 5s is zojuist spontaan uitgevallen en heeft nu een zwart scherm. Het ging als volgt: Ik had nog 6% batterij, doe m'n telefoon aan de oplader en poef, zwart scherm. Ik krijg 'm met ge...

jijwelja door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

aankoopbewijs Alleen-lezen Onopgelost

goeden dag,ik ben mijn aankoopbewijs(pakbon) kwijt geraakt omdat mijn hond het leuk vond om alles te verscheuren wat hij tegen kwam.nu ben ik dus naar die link geweest http://vodafone.arvato-logistics...

Kan niet bellen smsen of internetten Alleen-lezen Onopgelost

Goededag, Heb vanlaatst een prepaid kaartje gekocht van 5 euro. Wanneer ik deze in mijn telefoon stop wordt er wel verbinding gemaakt met het vodafone netwerk alleen is er geen mogelijkheid om te bell...

Vodafone zakelijk doorschakelen vanuit buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik vraag me het volgende af, aangaande doorschakelen.Ik heb een Vodafone Red Essentials abonnement (onbeperkt bellen/sms in Nederland)volgende week vertrek ik voor zaken voor 2 weken naar Japan...

SXR door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mijn Wifi kan niet aangezet worden Alleen-lezen Onopgelost

Ik had mijn iPhone uitgeschakeld en daarna weer ingeschakeld en nu kan ik de Wifi helemaal niet meer aanzetten en ik krijg elke keer de melding Wifi niet beschikbaar hoe kan ik dit verhelpen?

2 vraagjes Alleen-lezen Opgelost

Beste forumgebruikers, Ik heb twee kleine vraagjes waar ik graag antwoord op wil, namelijk: 1. Ik heb een nieuw toestel besteld met nieuw abonnement, dit abonnement gaat 7-11-2014 in en mijn oude abon...

JDooms door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

abonnement verlengen en oude verzekering Alleen-lezen Opgelost

Goedeavond,Mijn contract verloopt in januari.Nu wil ik mijn contract verlengen en kan ik dit nu al doen.Mijn huidige telefoon is ook verzekerd.Nu is mijn vraag als ik mijn abbonement verleng met een n...

Van prepaid naar sim-only scherp large abbonement Alleen-lezen Onopgelost

Geachte leden,Ik probeerde vandaag een abonnement af te sluiten bij vodafone, maar toen kreeg ik te maken met een probleem. Ik heb al een vodafone prepaid nummer en dus wilde ik met dat nummer oversta...

Slecht internet 9201 postcode Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds een week aleen nog g netwerk in Drachten.en dit is zelf zo traag dat nu.nl een tijd nodig is om in te laden laat staan youtube.ik had voor die tijd altijd 4g is er iets in Drachten gebeur...

kalsmeer door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Whatsapp op c3-00 Alleen-lezen Onopgelost

Ik kreeg een melding, dat whatsapp op mijn c3-00 moest worden geupgrade.Toen dat herhaaldelijk niet lukte en whatsapp ook niet meer werkte heb ik whatapp verwijderd om het opnieuw te installeren; thui...

ceesvb door Gedreven Ontdekker
  • 11 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Tel verkopen Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een Iphone 6 64 gb (een weeknje of 3 oud) te oud dus om terug te sturen en om te ruilen voor een andere smartphone.Ik weet dat ik velen tegen het zere been schop als ik zeg dat ik er niet aan k...

Johnbob door Gedreven Liefhebber
  • 130 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 25 Likes

Staat de zendmast in de fik? Alleen-lezen Onopgelost

Beste,Een tijdje geleden heb ik contact met de klantenservice opgenomen omdat er geen internet netwerk beschikbaar zou zijn bij ons in de straat. Mij werdt verteld dat het een aantal dagen zou gaan du...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen