Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,286Oplossingen
  • 1,748Discussies
  • 81.9KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Perongelijke aankoop! Alleen-lezen Opgelost

Ik heb perongelijk een aankoop gedaan met mijn telefoon en nu staat dat bij mijn buiten bundel maar ik vraag me af wordt dat meteen van de rekening afgeschreven want mijn ouders mogen dit niet weten -...

Dagvaarding Alleen-lezen Onopgelost

Zeer Hoog Geachte Vodafone medewerkers, Medewerker. In het bijzonder MrMister en de moderator(s) Ik ben zeer verheugd dat U mijn berichtje verwijderd heeft.Heb meteen een deurwaarder aangeschreven met...

Error bestelling status Alleen-lezen Onopgelost

Enige tijd geleden heb ik mijn abonnement verlengd met een toestel erbij. Ik heb hiervan netjes een bevestiging ontvangen. Nu wil ik de status van mijn order(1600698828) controleren, maar helaas wordt...

nooit bereik!!!! Alleen-lezen Onopgelost

HalloHoe kan het zijn dat ik word gelokt met een 4G abonnement en dat jullie laten zien dat ik zelfs in mijn boerendorp prima bereik zou hebben! Maar dit helemaal niet waar is! Ik moet onderhand uit h...

Schandalige service!! Alleen-lezen Onopgelost

LS, Ik probeer al ruim een uur een abonnement te beeindigen maar wordt gewoon continu in de wacht gezet! Doe er eens wat aan en zorg dat je service verder reikt dan potentiele klanten!

Probleem Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een vodafone red 2 gig Ik heb nu 10.51 overige kosten en dat allemaal aan dataTerwel ik nog 788 mb overhebHad hierover gebeld van de week zw zeiden dit komt goedMaar de kosten gaan alleen maar ...

Rekening april 2015 Alleen-lezen Onopgelost

De afgelopen maanden is het misgegaan met mijn automatische incasso's, wat ik uberhaupt al erg vervelend vind. Nu heb ik als laatst mijn rekening van maart betaald en kijk al sinds begin deze maand re...

Signaalplus Alleen-lezen Onopgelost

beste, Vanwege slecht bereik op mijn werkadres heb ik op 23-02-2015 een Signaalplus (zakelijk abo) besteld. Na 2x een leverweek te hebben ontvangen heb ik nog steeds niets binnen. Zojuist wederom de k...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen