Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,745Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

inzicht in dataverbruik Alleen-lezen Onopgelost

Waar kan ik een overzicht vinden van het dataverbruik per maand van bijv. het afgelopen jaar?Ik sta op punt te verlengen maar kan niet zien hoeveel data ik nodig heb.Bij rekeningoverzicht kan ik allee...

25 eu in 10 min pleite Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een prepaid kaartje voor ipad aangeschaft, het werkt maar il kon en kan nog steeds nergens de tarieven vinden, de app weigwrt het opk met een foutmelding en blox zijn ook niet beschikbaar.Ik he...

my Vodafone app Alleen-lezen Onopgelost

Als ik me inlog op de app krijg ik een melding dat ik op langzamere netwerk verbinding ben gezet omdat ik al mijn mb's heb opgebruikt. Terwijl hij aangeeft dat ik nog meer dan 700 mb's heb.Als ik me i...

rekeningen Alleen-lezen Onopgelost

Het gaat weer goedover maart een rekening en nu een rekening over maart en april omdat ik mijn contract heb verlengt betaal ik dus nu ineens dubbel Hoop toch niet weer in die spookwereld van Vodafone ...

Voicemail problemen Alleen-lezen Opgelost

Hallo allemaal, Op dit moment kun je als particuliere en als zakelijke Vodafone klant problemen ervaren met de bereikbaarheid van je voicemail. We hebben dat op dit moment in onderzoek en doen ons bes...

Kyra door Oud Community Moderator

formulier retour sturen Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Ik heb per mail een formulier ontvangen omdat ik een nieuw telefoonnummer wil aanvragen. Het formulier heb ik uitgeprint en ingevuld. Nu wil ik het formulier retour sturen maar ik kan nergens e...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen