Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,741Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Rekening betalen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb sinds een paar maand Vodafone hybride.Ik betaal €4 per maand voor 75 belminuten.De eerste twee maand is de betaling goed gegaan maar de betaling voor de maand juli is verkeerd gegaan aang...

Bel blox Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb even een vraag, ik kom elke maand iets tekort met mijn belbundel (150min) en ben aan het kijken of er een Blox is die je hiervoor aan kunt zetten. Deze Blox zijn er alleen maar mbt data, is er ...

Slechte ontvangs G2 G3 G4 Alleen-lezen Onopgelost

Na dat KPN ondehoud had gepleegd aan zendmast was de ontvangst in postcode gebied 6971LC en 6971DB erg verslechterd, na een maand van touwtrekken heeft KPN het probleem opgelost door het abbonement vr...

Goodbye! Alleen-lezen Onopgelost

Hi all, Hierbij wil ik jullie laten weten dat ik na vandaag niet meet actief zal zijn op het Forum. Ik heb een nieuwe uitdaging gevonden bij een ander bedrijf, waar ik de Social Media ga opzetten. Hie...

Bevestegingsmail Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb vanmorgen mijn zakelijk abbonement verlengt en nieuw toestel gekozen telefonisch.Ik zal daar een bevestegingsmail van ontvangen maar heb nog niks binnen.Normaal krijg je die toch gelijk.En wete...

Power to who? Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone,Al zeker 6(!) weken heb telefonisch contact gehad met uw klantenservice (in totaal 12 keer, opgeteld circa 10 uur). Tot op heden zonder enig resultaat. Eind april is mijn moeder overges...

Verzekering Alleen-lezen Onopgelost

Beste vodafone,Helaas begin ik momenteel vrij geiritteerd te raken van de afgelopen dagen.Ik heb een abonnement voor een iphone 6 plus met verzekering afgesloten. Nu is mijn mobiel kapot gegaan op 4 j...

Incassodatum? Alleen-lezen Onopgelost

Geachte Vodafone, Kosten gemaakt door de telefoonhouder worden maandelijks geincasseerd. Dit gebeurt naar ik bij de meeste bedrijven zo zie, altijd op dezelfde datum of datumrange, zeg de 15e van de m...

contract beëindigen Alleen-lezen Onopgelost

Nadat ik telefonisch ben benaderd op 13 april j.l. heb ik een contract verlening aangegaan voor mijn huididge abonnement, welke per 18 juni afloopt. Echter, deze heb ik binnen 14 dagen, nl op 25 april...

Verlengen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb een vraag..Ik ben al 8 jaar klant van Vodafone, nou hebben mijn ex vriend en ik begin vorig jaar een extra abonnement bij jullie afgesloten voor hem.. Maar na 4 maanden betaalde hij de re...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen