Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,256Oplossingen
  • 1,694Discussies
  • 77.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

geen internet bereik thuis,, Alleen-lezen Onopgelost

ik ben al jaren gebruiker van vodafone maar wilde even vragen en mededelen dat ik nu bijna 2 jaar geen gebruik maak van mijn internet omdat ik geen 3g of 4g heb in de woonplaats waar ik woon ( d.m.v. ...

Kan niet bellen in het buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Goede middag, Mijn man is in de omgeving van Maagdenburg - Duitsland en kan al sinds woensdag niet meer bellen of internetten. Heeft dit te maken met het bereik of is er iets anders aan de hand? Alvas...

Niet aangemeld bij netwerk Alleen-lezen Opgelost

Ik zoek al maanden naar een oplossing maar kan het niet vinden. Elke keer wanneer ik wil bellen krijg ik deze melding 'niet aangemeld bij netwerk'. Als ik het herinner gebeurde dit na een update. Ik g...

Ömer door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

foutmelding emailinstellingen Samsung S6 Alleen-lezen Opgelost

Ik krijg bij het instellen van mijn email op mijn Samsung S6 de foutmelding: Kan account niet instellen Verificatie mislukt. Wat Nu?

Semperfi door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uit het niets meer dan 500 mb verbruikt Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb een probleem, en het is nog een redelijk groot probleem ook. Vanochtend zat ik in de trein, ik keek even naar m'n whatsapp berichten, en ineens zag ik dat mijn dataverbuik van de 192mb n...

Klacht: leugenaar en de aandacht van dieven Alleen-lezen Opgelost

uw medewerkers bevestigden zij dat mijn stap copure internet als ik aanmelden met hen en vertellen ze me het zal copure een weken voor als ik het contract te annuleren Ik heb 300 euro betalenhet is he...

labidi door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Sim-Only verlenging Alleen-lezen Opgelost

hebben jullie ook ervaring hoe lang het duurt om een sim onlly te verlengen. (ik had SO web bel+SMS 190 +1 GB eind datum september 2013) en heb nu red sessential (300min 1 +1 GB voor 23 euro) besteld ...

rabartels door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

MyVodafone gegevens kloppen niet. Alleen-lezen Opgelost

Geachte lezer, In MyVodafone staat bij mijn gegevens mijn voornaam als achternaam.Ik heb dat waarschijnlijk fout gedaan bij de registratie, maar nu is mijn vraag : Is het mogelijk om dit te veranderen...

Tegoed naar rato? Alleen-lezen Onopgelost

Mijn abonnement is halverwege maand ingegaan. Nou had ik een tegoed aan beltegoed van 5€ hoe moet ik kunnen weten dat dit 150 min is? Kunnen jullie dit wijzigen in vodafone app, of kan ik dat zelf? Ho...

jmvandie door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kosten voor gogo op rekening Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Vodafone. Ik zag dr afgelopen maanden dst ik teveel betaalde omdat ik bij gogo was aangemeld. Ik ben langs de winkel gegaan en hebben ze dit voor mij geblokkeerd. Hoe kan het dat ik nog steeds t...

jean12ine door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Het plaatjes google spel Alleen-lezen Onopgelost

Naast het beantwoorden van vragen van de gebruikers moet er uiteraard ook ruimte zijn voor "Off-topic plezier". Vandaar dit Plaatjes Google Spel Topic Vroeger bij de lama's was er altijd een onderdeel...

Simkaartnummer Alleen-lezen Onopgelost

Verplaatst naar Prepaid

Astrid door Oud Community Moderator
  • 1746 Topics
  • 107 Oplossingen
  • 137 Likes

Re: Samsung galaxys4 leest simkaart niet ? Alleen-lezen Onopgelost

Hoi RonMar, Ik kan me voorstellen dat dat een flinke tegenvaller is! Ik wil je adviseren om het toestel aan de hand van het retourformulier terug te sturen. Je kunt hierop aangeven dat het toestel def...

Annabelle door Oud Community Moderator
  • 1846 Topics
  • 148 Oplossingen
  • 119 Likes

Wacht al bijna 7 weken op nieuw toestel samsung galaxy s 6 edge zwart Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Ik wacht inmiddels al bijna 7 weken op mijn nieuwe toestel (samsung galaxy s6 edge). Ik heb al tig keer gebeld met de klantenservice en ook met de chat op jullie site kan niemand mij v...

Jievosss door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

klacht klantenservice vodafone Alleen-lezen Onopgelost

sinds 13 maart ben ik overgestapt naar een nieuw abonnement , het was een upgrade met een nieuwe telefoon de iphone 6. de telefoon die ik geleverd kreeg was niet mijn eerste keuze en heb deze laten re...

funkylove door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Verlenging abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Hoi Vodafone, Ik heb afgelopen zaterdag mijn abonnement bij jullie verlengt, maar daar ben ik nu eigenlijk niet zo blij mee.2 dagen later zijn de kosten van de abonnement verlaagd met 5 euro per maand...

Robert187 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

toetsenbord sony z3 compact Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik heb sinds een aantal dagen nu al last van het toetsenbord van mijn toestel. De ene keer dan doet alles het gewoon goed. En de andere keer druk ik bijvoorbeeld op delete en dan tikt het toetse...

shaliena door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Onduidelijkheid over te nemen vervolgstap in antwoord Klantenservice Alleen-lezen Onopgelost

Vorige week heb ik volgend bericht gepost wat ik niet meer kan terugvinden: Tijd nodig om zakelijk abonnement over te zetten naar particulierIk wacht nu al twee maanden tot het abonnement van mijn ex ...

Ava door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Accu problemen Samsung Trend Plus Alleen-lezen Onopgelost

Goede avond, Ik heb 10mnd geleden een Samsung Trend Plus gekocht tot een week geleden had ik geen enkele problemen.Normaal duurt het 3 uur voordat hij helemaal opgeladen is maar nu duurt dat steeds no...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen