Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,240Oplossingen
  • 1,681Discussies
  • 76.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Overlast Alleen-lezen Opgelost

Hallo, ik heb een vriendin en die word continue gebeld door haar ex. Hij probeert ook haar telefoon te hacken want daar staat allemaal bewijs op dat hij haar bedrogen heeft. Ze weet niet wat ze moet d...

JCN door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

SIM kaart activeren Alleen-lezen Onopgelost

Zakelijk abonnement afgesloten door mijn werkgever begin juli incl. Galaxy S6. Vrijdag opgehaald en SIM blijkt niet geactiveerd. Simpel denk je, even de klantenservice bellen zoals dat bij elk gerenom...

Rogierrr door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

WIFI problemen met samsung Galaxy S4 Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Onlangs heb ik problemen gehad met de SIM herkenning op mijn Samsung Galaxy S4. In 1e instantie ben ik daarvor bij de smartphone crew geweest in filiaal eindhoven. Hier werd ik keurig geholpen ...

vurkske door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Goedenavond,Ik heb een vraag over mijn huidige abonnement.Op dit moment heb ik een iPhone 4 met een Red abonnement dat tot half oktober loopt. Nu ben ik bang dat mijn telefoon het niet meer zo lang ga...

jarnopz door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

netflix account loopt niet meer??? Alleen-lezen Onopgelost

Beste vodafone, Bij jullie had ik een netflix 6maanden pakket gekregen.. deze loopt helaas niet meer door. Ik heb geen sms oid gehad dat deze zou worden stopgezet. Graag zou ik deze alsnog door willen...

Ik kan niet meer gebeld worden Alleen-lezen Opgelost

Ik ben in Spanje. Ik " zie" oproepen binnenkomen, beller hoort mij niet, ik hem/ haar niet. Ik kan wel bellen naar Nl. Ik ben wel bereikbaar via Vodafone.es. SMS werkt gewoon, internet ook, en zelfs m...

Noenchet door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung S3 Alleen-lezen Onopgelost

Wanneer ik wil bellen hoor ik geen kiestoon meer en als er opgenomen wordt hoor ik niks en de andere kant ook niet. Wordt ik gebeld hoor ik mn ringtone maar als ik opneem hoor ik niets en de beller ho...

pallas43 door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Red Abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb al een tijdje Vodafone Red abbo bij Vodafone en ben er tevreden mee. Ik sinds een tijd ook een Vodafone Red via mijn werk en heb mijn prive nummer doorgeschakeld naar mijn werk nummer. Nu zie i...

Jimmysc door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Xiaomi mi4 detecteert geen simkaart Alleen-lezen Onopgelost

Xiaomi mi4 detecteert geen simkaart. De simkaart is nieuw en werkt wel in een oude iPhone. Bij die iPhone geeft t toestel aan dat er een simlock op zit. Bij de xiaomi mi4 geen melding over simlock, ma...

camera focus van samsung: kapot Alleen-lezen Opgelost

Hello. The front camera of my Samsung S4 is not focussing anymore. Pictures are all blurry so no way i can take proper pictures. But the rear camera still works fine.It just happened suddenly without ...

Flo door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

scherm vergrendeld: moet wachtwoord invoeren maar nooit ingesteld Alleen-lezen Onopgelost

Net mijn Sony Xperia Z1 toestel aan oplader gehangen en zie nu dat mijn toestel is vergrendeld. Moet wachtwoord invoeren, maar daar dat heb ik nooit ingesteld. Toestel opnieuw opstarten werkt niet: to...

Jip1 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Slecht netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben al een aantal jaren klant van jullie, nooit problemen gehad nu wel.Heb thuis slecht bereik en op me werk vrij wel niet.Ik heb al contact gehad met de klantenservice en alles al geprobeerd(ander...

Kan geen foto's uploaden op Instagram Alleen-lezen Opgelost

Ik kan sinds een tijdje geen foto's meer uploaden op instagram. Ik komt tot het verwerkingsscherm en daarna als ik op verwerken klik krijg ik een wit beeld en valt de app uit. Waarschijnlijk denken ju...

nienkeduis door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Facturen na februari nu in eens niet meer zichtbaar Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik ben met de boekhouding bezig en wil de laatste factuur uitprinten.Maar ik kan deze niet meer inzien omdat de laatste factuur van februari 2015 is volgens my vodafone.Hoe kan ik nou de laatst...

hoekstra door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

HTC One M9 slaat foto's niet meer goed op sinds software-update Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een HTC one m9 en sinds de laatste software update slaat hij mijn foto's niet meer goed op, het enige wat ik zie is een grijs scherm met een driehoek en een uitroep teken. Weet iemand wat ik mo...

Status klacht Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb onlangs het onderstaande bericht geplaatst, maar iemand heeft 'm op slot gezet in de veronderstelling dat het wel een ok antwoord was. Niet dus... Ook met referentienummer gaat het niet goed. E...

jjjwww door Meedenker
  • 14 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Actie Samsung met Level Box actie Alleen-lezen Onopgelost

L.S. Ik heb onlangs mijn abonnement verlengd met een nieuwe Samsung s5 mini. Hierbij was er een actie waarbij je een gratis Level Box mini speaker zou ontvangen evenals een 32GB SD-kaart.Vandaag heb i...

Bart1982 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Prepaid simkaart Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik wou mijn prepaid kaart opwaarderen maar kreeg deze melding.Het mobiele nummer is niet geschikt voor opwaarderen. Graag wil ik nr weer gebruiken voor mijn dochter daarna als het goed gaat er ...

oxion door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verbindingstime-out HTC one M8 Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Iemand ervaring met wifi problemen.Zodra ik thuis verbinding krijg via Wifi dan werken enkele apps niet meer.O.a. de standaard mail app (outlook werkt wel).Maar ook enkele bank apps soms kan ik...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen