Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,193Oplossingen
  • 1,618Discussies
  • 75.9KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Vodafone sms spam! Alleen-lezen Onopgelost

Ik word een beetje heeel erg moe van al dat gesms van vodafone met erg blij nieuws over van alles en nog wat. Heeft dan niemand door bij vodafone hoe het werkt ?Kappen met die spam stoppen met smsjes ...

meeuw door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

facturen van vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Stel je bent ondernemer, of wanna be.en je moet overal inloggen om je facturen elke maand bij elkaar te sprokkelen voor de boekhouder.Hoeveel tijd denkt u vodafone dat gemiddelde ondernemer er mee bez...

meeuw door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Dataverbruik gebruiken in het buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Goedenavond, Ik heb met mijn nieuwe S6 edge van Samsung in Nederland een maximum dataverbruik van 8Gb. Ik gebruik per maand ongeveer 2Gb. Over 1.5 week ga ik op vakantie naar Zuid-Frankrijk. Kan ik de...

blox buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone,Op het moment zit ik in het buitenland en maak dus gebruik van blox in het buitenland voor €2 per dag. Echter worden alle kosten apart in rekening gebracht, zie ik in de "my Vodafone"ap...

Maggs door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Alles in 1 op reis werkt niet, nu hoge kosten Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Ik ben momenteel in Italië en ik maak gebruik van de Alles in 1 XL bundel. Ik ben hier nu 6 dagen. De eerste 3 dagen heb ik gebruik gemaakt van de normale alles in 1 op reis bundel, maar omdat di...

Re: vodafone medewerkers Alleen-lezen Onopgelost

jochemburger , je bericht is offtopic. Dit topic gaat over rangen op het forum. Ik zal je bericht daarom ook verwijderen.

Marc door Oud Community Moderator
  • 7269 Topics
  • 231 Oplossingen
  • 344 Likes

Vodafone sim only internet prepaid mogelijkheden Alleen-lezen Opgelost

Hallo ik ben op zoek naar een prepaid sim only oplossing om met mijn ipad op internet te kunnen in Nederland. Ik kan eigenlijk door het grote aanbod niet direct de voordeligste oplossing vinden. De be...

Magi door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

2 verschillende telefoonnummers (prepaid) Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Een poos geleden was ik mijn telefoon verloren. De simkaart in die telefoon heb ik laten blokkeren.Ik heb vervolgens een nieuwe telefoon gekocht en een nieuwe simkaart in gebruik genomen. Laats...

Vodafone YOU - Power to the Prepaid People! Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/tlcm8Ken je dat gezegde, dat je nog een stukje maand over hebt aan het einde van je MB’s? Met Vodafone YOU is dit verleden tijd! Bij iedere YOU bundel krijg je, als je MB’s verbruikt...

Astrid door Oud Community Moderator
  • 1746 Topics
  • 107 Oplossingen
  • 137 Likes

Online bestelling Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb 2 weken geleden mijn abbonoment verlengd met een nieuw toestel, Samsung galaxy S5. Nou ben ik nog steeds aan het wachten op de telefoon, terwijl de abbonoment van het toestel wel al van start i...

Huawei P8 kopen? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, is deHuawei P8 ook al via pre-paid te kopen? Ik wil hem namelijk alleen maar met Vodafone pre-paid kopen. Een andere providerr is uit den boze.

HELP Alleen-lezen Onopgelost

ik heb 3 simkaarten thuis en op geen ervan kan ik bellen,ik wil gewoon een MENS aan de telefoon bij 0900 0940 ik wil uberhaupt kunnen bellen op mijn telefoon Allard

waxxaw door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement verlengen Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone support, Ik wilde mijn abonnement op 17 juli verlengen, maar mijn abonnement loopt pas op 16 december af. Dit zou betekenen dat dit vijf maanden van te voren is. Zou ik dan de laatste m...

Briantbr door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Meest ideale abonnementsvorm bij langdurig verblijf buitenland Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone, mijn ouders gaan met een camper naar het buitenland en zullen daar langdurig verblijven. Ik praat dan over periodes van enkele maanden tot een half jaar, waarbij zij af en toe terugker...

Foutmelding samsung galaxy s5 Alleen-lezen Opgelost

Sinds enkele dagen krijg ik een zwart scherm met gevarendriehoekje "geen foto's geselecteerd" en alle foto's genomen met de camera zijn uit de galerij verdwenen, wat kan de oorzaak zijn?

Pinky door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

vodafone app Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil graag de app voor mijn dochter instaleren. Echter een probleem ik ben hoofdgebruiker en moet haar toestemming geven. Ik kan dit nergens terugvinden. Ik moet haar nummer koppelen? Wie kan mij he...

jeroen71 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Oeroude Samsung Galaxy Gio en het mysterie van de Unlockcodes Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Vodafone, ik heb een aantal jaar terug (zo'n 3 a 4 jaar) een Samsung Galaxy Gio aangeschaft in de tijd dat 'ie nog heel hip was en bijna niemand nog een smartphone had. Nu is helaas mijn andere ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen