Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,327Oplossingen
  • 1,798Discussies
  • 85KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Myvodafone Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb een zakelijke abonnement van mijn werkgever ontvangen. Ik kan helaas niet een account op myvodafone aanmaken . Ik weet dus niet hoeveek mb/belminuten etc ik heb.

bereik in huis Alleen-lezen Onopgelost

hallo had een vraag ik heb heel slecht berijk in mijn woning 1 tot geen steepje soms valt hij helemaal weg tijdens gesprek buiten heb ik gewoon bereik 2 tot 3 streepjes is hier wat aan te doen voor in...

Internet buitenland Alleen-lezen Opgelost

Goedendag,Onlangs heb ik een bundel aangeschaft (vodafone you blox) waarmee ik 500mb internet en 50min bel en sms heb. Dit heb ik aangeschaft voor het buitenland, vodafone heeft vermeldt dat mijn blox...

Napster Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb al een paar keer contact geprobeerd te zoeken via de Vodafone chat om mijn napster account op te zeggen maar elke keer krijg ik een fout als ik halverwege ben met een medewerker, de laatste kee...

EC keurt fusie Vodafone Nederland en Ziggo voorwaardelijk goed Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/gmzogNoot voor de redactieDIT IS EEN NIET OFFICIELE NEDERLANDSE VERTALING VAN HET OFFICIELE EN FORMELE PERSBERICHT UITGEBRACHT DOOR VODAFONE GROUP EN LIBERTY GLOBAL OP 3 AUGUSTUS 201...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen