Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,003Oplossingen
  • 1,334Discussies
  • 73.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

simlockvrij maken Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb een tijd geleden een samsung Trend plus gekocht met netwerk van vodafone. Dit is meer dan een jaar geleden. Ik zou graag een code willen om mijn telefoon simlock vrij te maken. Groetjes ...

sabrink door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Onterechte afschrijvingen Blox Alleen-lezen Onopgelost

Ik probeer het maar zo, aangezien de chat steeds niet beschikbaar is, en ik het zat ben om steeds aan de telefoon te hangen, met bijkomende kosten.Voor de 2e maand op rij worden er onterecht Blox bere...

Sms problemen samsung s5 na lollipop update 5.0 Alleen-lezen Opgelost

Hoi, is er al een lollipop update 5.0.1 beschikbaar voor S5? Na allerlei problemen kan ik nu ook al niet meer sms-en en dus wil ik van 5.0 update af.Iemand suggesties?

happyr door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Can I buy a simcard with a foreign passport? Alleen-lezen Onopgelost

Dear sirs,I often come to the Netherlands so i need dutch sim-card. Is it possible to buy it with foreign passport with simple tourist or buisness visa?Hope for you help.

schneenik door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Waarom werkt de applicatie opeens niet meer? Alleen-lezen Opgelost

Sinds twee weken heb ik de MyVodafone applicatie geïnstalleerd op mijn Samsung smartphone.Dat werkte goed maar sinds de "werkzaamheden" van het afgelopen weekend kan ik niet meer inloggen via de app.H...

Rinustp door Gedreven Liefhebber
  • 29 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 8 Likes

Rekening downloaden Volledig en niet compacte versie. Alleen-lezen Onopgelost

Ik had wederom weer 1 vraag! Waarom kan ik niet standaard mijn specificatie zien? Dit was beloofd naar jullie overstap van oud naar nieuw systeem en ik moest een zakelijke formulier invullen voor een ...

berry0345 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Klacht - Nano sim bestelling Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Ik heb vandaag, na een week te wachten op mijn betaalde(!) bestelling van een nano SIM kaart, contact opgenomen met jullie klantendienst. Na 5 keer te worden doorverbonden, werd er mij verteld ...

AVerdonck door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

S6 EDGE probleem. Alleen-lezen Opgelost

Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen? Ik heb via Marktplaats een gouden 64GB S6 EDGE gekocht. Prachtig toestel maar hij heeft een probleem. Als ik de telefoon in de energie spaarstand zet en de b...

vreemde tekens in ontgrendelscherm Samsung s4 Alleen-lezen Opgelost

Mijn toestel Samsung Galaxy S4 geeft ipv cijfers rare tekens, soort vierkantjes op het ontgrendelscherm waar ik mijn pincode invoer. Als ik het toestel helemaal uit- en weer aanzet is het weer in orde...

Merepeer door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

IMS Framework Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone,Sinds ik een update heb geïnstalleerd op mijn Samsung Galaxy S4, krijg ik elk2paar seconden de melding 'IMS Framework is gestopt'. Wat ik erover kan vinden heeft dit te maken met de pro...

Jann36 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ineens PUK code moeten invoeren galaxy s1 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, nieuw hier..  Ik kreeg vandaag ineens de melding dat ik mijn PUK-code moest invoeren, terwijl mijn telefoon niet uit is geweest en ik ook niet mijn patroon vergeten ben..Het probleem is alleen...

HannahV door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Pas op met Windows10. Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb de nodige bevindingen ervaren betreft Windows 10.En er zijn nogal wat ongewenstheden die ik graag wil delen met anderen, om te voorkomen dat je benadeeld wordt. (betreft WiFi veiligheid en inte...

davod10 door Gedreven Meedenker
  • 2448 Topics
  • 57 Oplossingen
  • 0 Likes

Galaxy S6 en 4G ontvangst Alleen-lezen Onopgelost

Nog meer mensen met 4G ontvangst van de S6 Edge. Ben dit weekend over gestapt van LG G3 met 4G naar S6 Edge met 4G. De 4G ontvangst is een stuk minder op de S6 dan op het oude toestel. Nog meer mensen...

buzzy012 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Steunpunt in Steenwijk plat? Alleen-lezen Onopgelost

Ik werk erg veel in Steenwijk en omgeving en sinds enkele weken valt het me op dat het bereik in een zekere hoek van Steenwijk drastisch is verminderd. Ik heb als servicetechnicus een Laptop in mijn w...

Alleen noodoproepen Alleen-lezen Onopgelost

Na bijna 2 jaar zonder problemen geeft mijn Samsung S4 geregeld alleen noodoproepen. Dit gebeurd veelal rond Amsterdam. schakelen tussen vliegmodus en opnieuw aanmaken geeft weer bereik en Internet wa...

wobbe1979 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

kan niet gebeld worden in het buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik ben nu in schotland en ben op netwerk vodafone UK. Ik kan wel bellen maar niet zelf gebeld worden. Ook sms ontvang ik niet. WhatsApp werkt wel. Mijn nummer is 06-47482738. De melding die mens...

karengil door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

slecht verstaanbaar Alleen-lezen Onopgelost

Heb sinds 2 weken de samsung galaxy s5..en er wordt gezegd dat ik slecht verstaanbaar ben en dat ik erg hol klinkt.Iemand daar ervaring mee wat ik daar aan kan doen?

Astrid55 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

abonnement verlengen als je toestel in reparatie is? Alleen-lezen Opgelost

hallo ik mag mijn abonnement verlengen maar mijn huidige toestel is voor reparatie opgestuurd en heb nu een vervangend toestel. kan ik alsnog verlengen of moet ik eerst wachten tot ik mijn toestel ter...

Car00tje door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

samsung galaxy s4 update niet Alleen-lezen Opgelost

Hallo ik probeer mijn s4 (gt i9505) te update naar android 5Als ik het via ota probeer gaat ie rond 30 procent vast lopen en komt er te staat fout en dan start de tel opnieuw op.Dus heb ik het via kie...

kyrelloes door Ontdekker
  • 8 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen