Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,275Oplossingen
  • 1,745Discussies
  • 81.4KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Geen bereik in Eelde Alleen-lezen Onopgelost

Aangezien het fb prive bericht niet mag hier alsnog maar even mijn vraag:Hallo, kunnen jullie aangeven wanneer het netwerk in Eelde (eindelijk) een keer verbeterd gaat worden? Op mijn eigen postcode (...

Data Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone,Ik heb een aantal weken geleden mijn abonnement verlengt , hierdoor was ik in de veronderstelling dat ik onbeperkt internet zou hebben . Dit naar aanleiding van jullie reclames .Nu blij...

Gratis YOU simkaart met 5 euro beltegoed Alleen-lezen Onopgelost

Test Vodafone YOU gratis. Je kunt maximaal één simkaart per huishouden bestellen. YOU draait om jou. Je bepaalt straks zelf of je een maandbundel gebruikt die je elke maand aan kunt passen, of liever ...

Catchfavorites Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb sinds ong. een week MN nieuwe Samsung S7, ik waarnam dat er een proces is (Catchfavorites) dat wel 15 Mb data gebruikt, das wel 10 floppies om in oude termen te praten, dit orocess heeft...

Telefoon keijt Alleen-lezen Onopgelost

Hai,Mijn telefoon ben ik 2 dagen geleden verloren in het buitenland, ik zie alleen vragen die beantwoord zijn over wanneer je simkaart gestolen is. Ik kan nergens duidelijk vinden waar ik een nieuwe s...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen