Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,194Oplossingen
  • 1,625Discussies
  • 76KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Galaxy note 4 van Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

ik kan mijn telefoon niet meer in omdat mijn vinger afdruk het niet meer doet en ik moet nu mijn verificatie code in moet voeren maar die weet ik niet

Extra bundel Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een paar maanden geleden de mb's van me vader zijn internet verhoog met 300 mb nu kan ik deze bundel nergens meer uit zetten maar betaal er wel voor terwijl het nu niet meer nodig is. Iemand en...

Vinny1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sms Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik krijg sinds 23-09 elke dag een sms van jullie met onvoldoende prepaid-tegoed. Elke dag rond dezelfde tijd (17:44) en vandaag om de 15 minuten 3 achter elkaar. Ik dacht eerst dat het een virus...

Irisbork door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Te veel betalen!!! Alleen-lezen Onopgelost

Betaal nu al 4 maand €3.99 te veel.Meerdere keren aan de telefoon gehangen met verschillende Vodafone medewerkers en allemaal met een ander verhaal maar geen oplossing. Bij de laatste keer zei een med...

Markotje door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sms van 4329 heeft geld in rekening gebracht Alleen-lezen Onopgelost

Goedendag ik ben helaas slachtoffer geworden van een smsdienst 4239. Er is ongewild €15 en €0.50 in rekening gebracht... Ik heb meteen stop 4239 gedaan.. En ik ben ook bang dat het niet helpt.. Wat ka...

Jordiev door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Zeer slecht bereik binnenshuis Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag!!Sinds enige tijd heb ik een nieuwe woning en nu blijkt dat ik daar zeer slecht bereik heb. De enige manier waarop ik goed kan bellen is op de begane grond in de keuken leunend tegen de ka...

chantals door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Prepaid geeft aan ongeldige sim Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Telefoon met prepaid simkaartje gekocht voor mijn schoonmoeder in november 2014. Nooit gebruikt en vergeten op te waarderen. Nu staat er bovenin het scherm: ongeldige sim. Ik kan niet meer opwa...

nelvinke door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ik heb iOS 9.1 maar nog steeds doet mijn internet het niet iphone 6 Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb iOS 9.1 alleen whatsapp doet het voor de rest kan ik niet internetten op mijn iphone6 want het bolletje word automatisch uitgeschakeld wat kan ik hier aan doen of is het weer wachten op een upd...

brianb door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verlengd maar verkeerd emailadres Alleen-lezen Onopgelost

Zojuist heb ik mijn abonnement verlengd, wat prima verliep.Op de bevestigingspagina kreeg ik echter te zien dat ik een mail zou krijgen op het adres geen@vodafone.nl.Blijkbaar hebben jullie mijn maila...

Bloatware Alleen-lezen Onopgelost

Waarom heeft Vodafone mijn telefoon vervuild met allerlei niet te verwijderen apps?

Prepaid - how to load money? Alleen-lezen Onopgelost

I have changed my abonnement to prepaid. (I'm using my old number.) How do I load money on my prepaid account? Can I do it somewhere online (I don't have a smart phone, so apps won't do)?Thanks!Gr, Em...

Geen 4G Den Haag en Amsterdam Alleen-lezen Onopgelost

Geen 4G de hele dag, alleen G.

berkelj door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen internet in het buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Hoi allen, Sinds mijn zomervakantie in augustus heb ik in het buitenland geen internet verbinding meer op mijn zakelijke toestel (Nokia Lumia 930). De geeft alleen een 'H' aan... Ik heb hier al uren a...

Stoefke door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

3 GB Blox Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,Als ik deze 3 GB blox aansluit staat er 1.6 GB over, en dan heb ik nog niks verbruikt.Hoe kan dit? Ik betaal voor 3 GB ...

Gvdvxx door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bereik in Ypenburg Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Mijn abonnement werkt totaal niet. Er is mij weken geleden eenFentocell beloofd. Nu begreep ik onlangs dat deze niet meer leverbaar zijn.Vervolgens wordt ik doorverwezen naar jullie site om een ...

ozdemir door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verkeerd ingelicht Alleen-lezen Opgelost

Vorige week iPhone stuk dus op zoek naar een nieuw abonnement met iPhone. Bij phonehouse geweldige deal gezien, 2jr 2 gb inclusief iPhone 6 zonder bijbetalen voor 39 pm, ook Vodafone overigens. Topdea...

Carlo1975 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

onderling bellen Alleen-lezen Onopgelost

ik heb zelf vodafone prepaid, kun je dan gratis onderling bellen met iemand die een vodafone abbonement heeft?

marijevdh door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gespecificeerde rekening niet meer te downloaden Alleen-lezen Onopgelost

HELP HELPSinds dat de nieuwe vodafone webside gelanceerd is het niet meer mogelijk om een gespecificeere factuur te downloaden. Als je op het PDF icoon drukt bij de pagina "mijn rekeningen" kun je all...

harrymobiel door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 6 Likes

Bestelling geannuleerd, nu kan ik niet meet verlengen. Alleen-lezen Onopgelost

Ik had woensdag mijn abonnement verlengt met een iphone 6. Daarna heb ik het geannuleerd, want ik wou toch een andere toestel. Daarna heb ik geprobeerd te verlengen, maar het blijkt dat mijn abonnemen...

Mehmet32 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Iphone 5S gesprek mislukt Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,Allereerst vind ik het erg vervelend dat jullie van Vodafone nooit via de chat bereikbaar zijn!!Nu hoop ik maar dat ik hier antwoord krijg.. Sinds vandaag krijg ik als ik probeer te bellen meteen:...

Avelonn door Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen