Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,240Oplossingen
  • 1,681Discussies
  • 76.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

nokia lumia 920 en 4G? Alleen-lezen Onopgelost

Vraag, krijgt de nokia lumia 920 ook een updat om op het 4G netwerk te kunnen?Want dit toestel staat niet in de lijst met geschikte toestellen.

Nokia Lumia 520 error code 80048889 Alleen-lezen Opgelost

Ik heb onlangs een Nokia Lumia 520 gekocht en ik krijg nu de error code 80048889, ik kan nu niet mijn emails inlezen en op FB. Heeft iemand een oplossing hiervoor?

Dolly door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone smart 4 turbo accu Alleen-lezen Opgelost

Ik heb recent een vodafone smart 4 turbo bemachtigd en moet zeggen dat de batterij erg snel leeg gaat.Ik keek bij instellingen > accu en zie dat mijn toestel altijd ingeschakeld is.Ik weet niet waardo...

Jeremy97L door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

1308-update voor NL820 Alleen-lezen Onopgelost

Is er inmiddels al iets bekend wanneer de 1308-update wordt vrijgegeven? De uitrol vanuit Nokia is inmiddels al best een aardig tijdje weer op gang, en de concullega's van KPN en T-Mobile hebben de up...

Patee door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internet op oud Nokia-toestel Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Op mijn, jawel, oude Nokia-toestel (3110c) krijg ik bij het surfen naar een internet site de melding 'Meld u eerst aan bij packet-gegevens'. Uit de gebruikershandleiding begrijp dat ik dit bij d...

KoosF door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Automatische datum en tijd op Nokia Lumia 920 Alleen-lezen Opgelost

Hallo Iedereen, Sinds kort hebben wij bij het bedrijf de Nokia Lumia 920, helaas heb ik de optie ''Automatische datum en tijd'' niet bij de instellingen?Wie weet er meer informatie?

King006 door Meedenker
  • 16 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Mobiel Breedband foutcode 635 of 770 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo misschien kan iemand verder helpen. Ik heb al enige tijd een USB stick modem om me te internetten via mijn laptop. Echter krijg ik sinds gisteren de foutmeldingen ras foutcode 635 of 770. Er wor...

Jlm door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

klantnummer Alleen-lezen Opgelost

Hoe kan ik het klantennummr krijge?!Alvast tnx!

Suphy door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Welke telefoons verwachten jullie ? Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik kan in Januari mijn abonnement weer eens verlengen.Maar uit jullie gehele aanbod zit er geen een bij waar ik voor zou kiezen om weer 2 jaar mee te moeten doen.. Kunnen jullie mij aangeven wel...

unlockcode htc one x foutmelding Alleen-lezen Onopgelost

Ik geloof dat vodaphone het standaard niet laat werken want zie al zoveel berichtjes met dezelfde foutcode voorbij komen.Maar bij deze dus nog maar een keer krijg deze melding te zien:Het verzoek kan ...

tasso door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen internet na pop-up om internet instellingen te configureren Alleen-lezen Onopgelost

Nadat mijn telefoon vanochtend uitviel (batterij leeg), ontving ik van vodafone onderstaande sms. In de pop-up die hier op volgde heb ik op ok geklikt, waarna er niets meer gebeurde (geen download, ve...

Keijsers door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Huawei Ascend G510 update B193 Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds vandaag een update bericht ontvangen voor mijn Huawei Ascend G510 voor de update B193. Ik wil dit online doen maar een of andere manier pakt hij het niet. Ik weet ook niet wat ik bij het ...

Siepo05 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuwe Telefoon Alleen-lezen Onopgelost

Vanaf januari kan ik weer mijn abonnement verlengen inclusief toestel. Nu zit ik te twijfelen tussen 2 toestellen. Echter naar mijn weten kan ik die allebei niet bij Vodafone krijgen. De betreffende t...

AvGelder door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nexus 6 Alleen-lezen Opgelost

Kunnen jullie al iets zeggen of jullie de Nexus 6 krijgen? Die is gisteren door Google aangekondigd. Zo ja, wanneer? Wat ik zo kan vinden wordt er gezegd dat hij op verschillende plaatsen vanaf eind o...

IvoB1987 door Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen 4G op Smart 4 Turbo Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Ik heb sinds gister (5 november) een Vodafone Smart 4 Turbo. Ik heb mijn SIM geregistreerd en ik heb 1GB data ontvangen. Helaas heb ik -nog- geen 4G in mijn beeld gehad. Hoe kan ik dit oplossen? ...

JarnoS door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

nexus 5 update naar 4.4.4 foutmelding Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb vorig via Typhone een abbo afgesloten bij jullie met daarbij een lg nexus 5. Nu krijg ik al een tijdje een melding dat ik mijn toestel kan updaten android 4.4.4. Dit enkele malen geprobe...

chiecs door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

software dongel Alleen-lezen Onopgelost

Goedendag, Ik heb zojuist de nieuwe laptop opgestart maat de dongel start niet. Ik kan de software er niet voor vinden.Ik heb een abbonnement van Vodafone voor internet met een Huawei dongel. Welke so...

Huawei Ascend G750 beltonen Alleen-lezen Onopgelost

Miujn Huawei g750 heeft 2 simkaarten. Handig voor prive en werk. Ik wil dus 2 verschillende beltonen installeren.Het schijnt dat ik daar een speciale app voor moet installeren. Als ik die beltonen ins...

Valkrat01 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Spookfacturen Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Gelukkig ben ik al meer dan een half jaar geen klant meer van Vodafone. Helaas doet zich nu hetzelfde probleem voor als na opzegging van mijn abonnement. Vodafone bleef mij telkens berichten sturen, m...

Giovanna8 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen