Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,239Oplossingen
  • 1,679Discussies
  • 76.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Mobiele data ivm ios 9 Alleen-lezen Opgelost

Ik heb eergister ios 9 gedowload, ennu kan ik via mijn mobiele data geen apps meer aan en uit schakelen voor het internet gebruik. Ik vind dit erg vervelend want ik betaal gewoon voor internet ennu ka...

Thelynn door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Wat is "portering" precies? Alleen-lezen Onopgelost

Beste Leden van het Vodafoneforum, Ik had een paar vragen over een brief die ik heb ontvangen. De brief gaat over de omzetting van een abonnement (bij Vodafone) naar prepaid (bij Vodafone). Ik wist ni...

MaxSIMe door Gedreven Meedenker
  • 23 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Ik heb betaald maar krijg een herinnering. Alleen-lezen Onopgelost

Geachte Vodafone, Ik heb een sms bericht ontvangen waarin staat dat ik mijn factuur van vorige maand niet heb betaalt, dit klopt niet want dit heb ik wel gedaan. Ik heb nacontrole gedaan en ik heb het...

Mbozdere door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wat is "portering" precies? Alleen-lezen Onopgelost

Beste Leden van het Vodafoneforum, Ik had een paar vragen over een brief die ik heb ontvangen. De brief gaat over de omzetting van een abonnement (bij Vodafone) naar prepaid (bij Vodafone). Ik wist ni...

MaxSIMe door Gedreven Meedenker
  • 23 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Oud toestel ontgrendelen via Mobile Protect Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een oud Samsung s4 mini toestel dat ik graag aan mijn tante cadeau zou willen doen. Helaas is het toestel vergrendeld met mobile protect met een 6 cijferige code. Helaas zou ik dit echt niet me...

Mobile protect Pincode Alleen-lezen Onopgelost

Vandaag sprong me telefoon ineens in mobile protect toen ik me tel opladen via de autoradio.Geen idee wat die pincode is en als ik op pincode vergetern druk stuurt die geen mail om een nieuwe code op ...

Stan87 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

nieuwe telefoon de kast in Alleen-lezen Onopgelost

Wat een drama je mag 4 maanden van te voren een nieuwe telefoon uitzoeken.. Via de klantenservice m'n simkaart moeten laten activeren en dan krijg je te horen dat je simkaart 't over 3 weken pas gaat ...

mamasandra door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Door een storingen krijg ik geen waarschuwing sms Alleen-lezen Onopgelost

hallo, ik heb net van ochtend zo een sms'je weer ontvangen dat er storing in jullie system , daardoor heb ik geen berichten ontvangen of mijn bundels op zijn maar die heb ik ook in december gekregen e...

Ykucuk door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Klacht Dynafix Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Al jaren heb ik een abonnement bij jullie en altijd na 2 jaar een nieuwe foon. Zo ook deze keer maar nu heb ik al vanaf begin problemen met mijn foon, ik heb deze via de belcompany ger...

Xena door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wachtwoord gekraakt Alleen-lezen Onopgelost

Beste VodafoneIk ben bij jullie al heel lang klant en ik heb de ziekte MS. Vandaar dat ik een klein boekje had met al mijn wachtwoorden. Nu heeft mijn ex omdat hij me wilt zieken dat boekje stiekem ge...

Netje77 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Beantwoorden, niet sluiten. Hulp gezocht t.b.v. afsluiting Vodafone. Alleen-lezen Onopgelost

Mijn vraag wordt meervoudig onbeantwoord gelaten door mede-gebruikers van Vodafone-diensten en moderators sluiten mijn topic. Kan ik gewoon een antwoord krijgen op wie ik in hemelsnaam moet benaderen ...

JWFE door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

SMS dienst 4239 Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone,Tot mijn verbazing was mijn rekening in de maand januari een stuk hoger dan normaal.Hierop een telefoontje gewaagd naar jullie klantenservice welke aangaf dat ik in december 15 euro had...

Auk door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Blokkade Alleen-lezen Onopgelost

Hoe lang duurt het voordat de blokkade opgeheven wordt? Ik heb vrijdag al betaald maar kan nog steeds niet bellen. Terwijl in myvodafone app staat dat ik betaald heb.

Onbekend abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Sinds 2 maanden krijg ik vanuit het niets een factuur met een onbekend klantnummer op mijn naam. Wat moet ik hiermee?

Joke60 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mobiel laptop internet Alleen-lezen Onopgelost

In september 2015 afgesloten, nadrukkelijk "zonder extra kosten dan €15,00 p/mnd. Wie schetst mijn verbazing : elke maand extra kosten.10 x gebeld, geen verandering. Dan maar chatten. Eindelijk na 10 ...

jamaqu door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Problemen My Vodafone App 23-11 Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/73f39Op dit moment kunnen onze klanten problemen ervaren met inloggen in de My Vodafone app.Het is wel mogelijk dat je meerdere pogingen moet doen als je wilt inloggen in de My Vodaf...

Maartje door Oud Community Moderator
  • 2859 Topics
  • 180 Oplossingen
  • 207 Likes

Hoe bereik ik iemand die koppen met spijkers kan slaan?! Rot Vodafone! Alleen-lezen Onopgelost

Goedenmiddag, Mijn vriendin heeft ten onrechte een abonnement van Vodafone ontvangen, na 6!!!! maand meerdere UREN bellen, mailen, vragen/verzoeken indienen, klacht indienen, bezoeken aan de plaatseli...

JWFE door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sms kosten terwijl er een onbeperkt bundel is Alleen-lezen Onopgelost

Sinds juli heb ik het probleem dat Vodafone mijn sms-en die ik in het buitenland verstuur (van voordeel land naar voordeel land of naar Nederland) Roch in rekening brengt. Dit terwijl ik een onbeperkt...

Joss1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

iPhone 6 of 6plus Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal,Ik ben 13 en ga een iPhone 6 of 6 plus kopen, ik weet alleen niet welke de iPhone 6 lijkt me klein maar pst de 6plus wel in mijn broekzak???

Seppe door Meedenker
  • 14 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Witte waas over foto gemaakt met flits bij slechte verlichting Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds een maand de sony xperia m4 maar als ik in een slecht verlichte omgeving een foto maak met de flits aan dan komt er helemaal een witte waas over de foto,en zonder flits is de foto soms we...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen