Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,008Oplossingen
  • 1,345Discussies
  • 73.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

pakt pukcode niet Alleen-lezen Onopgelost

Er heeft iemand met mijn telefoon zitten kloten nu is het zo het geval dat er nu om me pukcode gevraagt word maar hij geeft aan na invoeren van pukcode en nieuwe code dat de pukcode niet klopt hoe kom...

Data verbruik Alleen-lezen Opgelost

Zit nu al zo lang zonder me 4g en heb 170 eu overige kosten en kan niet eens kijken aan wat, geen ams van vodafobe gehad dat data op is niks! Bagger service. Geheel nederland 4g maar gewoon bagger. Mo...

Chabroersma door Gedreven Ontdekker
  • 11 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 7 Likes

Vragen over 4G en BloX Alleen-lezen Onopgelost

Hett ziet er als volgt uit, ben nu weer beetje aanspreekbaar ik heb blijkbaar heel veel buiten me 6 GB( heb red + 1GB extra 7GB dus geen idee waar die 1GB is) 4g geinternet ( geen probleem mijn schuld...

Chabroersma door Gedreven Ontdekker
  • 11 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 7 Likes

Vodafone Toppie! Alleen-lezen Onopgelost

Niet echt een vraag of antwoord.. Maar na alle negativiteit die ik lees vond ik het ook wel eens tijd voor wat positiviteit. Al jaren klant bij Vodafone en nooit geen spul mee gehad. Weliswaar een enk...

Lolaa door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 6 Likes

Onbeperkte databundel mogelijk? Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone medewerkers,Ik heb een vraag. Mijn vrouw en ik hebben allebei een vodafone Red abonnement en zijn recentelijk overgestapt naar jullie televisiediensten. Wij zijn goed voor ruim €160,- p...

Simkaart niet geactiveerd Alleen-lezen Opgelost

Hallo allemaal, Ik heb gistermiddag online mijn simkaart geregistreerd. We zijn nu een dag verder en ik kan nog steeds niet verbinden met een netwerk, of ik dit nu automatisch doe of handmatig. Ik heb...

Maaike_89 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Vodafone onderling gratis bellen Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone,Vandaag heb ik een vervelend gesprek gehad met de klantenservice helaas. De desbetreffende jongeman beweerde dat ik niet onderling gratis kon bellen met Vodafone. Terwijl mij dit toente...

Wanneer wordt een creditering teruggestort? Alleen-lezen Opgelost

Ik ben in oktober over mijn abonnement heen gegaan en bij de klantenservice van Vodafone zeiden zij toen, dat als ik mijn abonnement liet wijzigigen ik het geld dan terug gestort zou krijgen, dat kan ...

Facetime wifi kosten Alleen-lezen Opgelost

hallo. Als ik facetime op wifi, maak ik dan extra kosten en/of gaat het dan van mijn belminuten/databundel af?

Soum door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

iPad abbonement verlengen met toestel? Alleen-lezen Opgelost

Sinds februari 2012 heb ik het abbonement MBB Basis-2 Hardware €35,00 afgesloten voor de Ipad 2. Het abbonement had een duur van 2 jaar. Ik maak nog steeds gebruik van dit abbonement alleen ik vraag m...

Einddatum abonnement Alleen-lezen Opgelost

Waar vind ik in My Vodafone de datum waarop mijn abonnement afloopt?

Verschil red essential A, B, C, D, E Alleen-lezen Opgelost

Ik ben aan het kijken voor verlengen van mijn abonnement en kom er niet helemaal uit. Weet iemand het verschil tussen red essential A,B,C etc?Red essential C is bijvoorbeeld voor een Samsung S4 40 eur...

Kosten sms diensten buiten bundel Alleen-lezen Opgelost

Op "mijn vodafone" wordt aangegeven dat ik 62,01 euro buiten mijn maandelijks tegoed zit terwijl ik niet buiten mijn bundel kom. Zowel als met mb als met spraak/sms tegoed. Ik bel niet in het buitenla...

Lubbie19 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Rekening betalen aan het einde van de maand Alleen-lezen Opgelost

Als ik nu op bijvoorbeeld op 9 augustus een abonnement afsluit is dit dan ook de datum dat vodafone mijn abonnement geld gaat innen (9 sept, 9 oktober, 9 november enz enz) of gebeurd dat aan het einde...

Remi1972 door Gedreven Ontdekker
  • 18 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Beperkt internet aan- of uitzetten Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een SO Bel+SMS+Web-2 Altijd 35 euro abonnement vanuit oktober 2012.Hierbij zit 1+10GB internet wat na volledig verbruik kosteloos wordt afgeknepen. Afgelopen maandag ontving ik deze sms van Vod...

davod10 door Gedreven Meedenker
  • 2448 Topics
  • 57 Oplossingen
  • 0 Likes

Vertraging systeemopdrachten Alleen-lezen Onopgelost

Op dit moment is er een vertraging in het verwerken van opdrachten in ons systeem. Hierdoor duurt het langer dan normaal voordat een wijziging, zoals een nieuwe simkaart of de toevoeging van een bunde...

Mel door Oud Community Moderator
  • 564 Topics
  • 6 Oplossingen
  • 20 Likes

Mogelijke vertraging postbezorging in het noorden van het land Alleen-lezen Onopgelost

In verband met de extreme weersomstandigheden in het noorden van het land, lukt het niet om in grote delen van de provincies Friesland, Groningen en Drenthe de post te bezorgen. De situatie is plaatse...

Mel door Oud Community Moderator
  • 564 Topics
  • 6 Oplossingen
  • 20 Likes

Goodbye! Alleen-lezen Onopgelost

Hoi allemaal, Ik schrijf dit berichtje om jullie te laten weten dat ik sinds kort geen moderator meer ben op dit forum. Ik heb namelijk een nieuwe baan! Ik wil iedereen heel veel succes wensen en ik w...

Maartje door Oud Community Moderator
  • 2859 Topics
  • 180 Oplossingen
  • 207 Likes

Is my telephone blocked Alleen-lezen Onopgelost

I am out of the country at the moment and due to emergencies l have incurred l have had to call NL using my dutch number but it seems its been cut off, this is such an inconvinience for me as now l ca...

sly000us door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internetsnelheid Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een bel+sms+web vaak abonnement van 21,50 euro. Nu wil ik deze gaan verlengen, maar ik heb een paar vragen: 1. Wat is de internetsnelheid van mijn huidige abonnement?2. Hebben al jullie sim onl...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen